Gå til innhold

The Crew


Anbefalte innlegg

Eg kjøpte spillet eg, kom på att har jo 400kr på PSN som fikk får lenge siden, så eg betaler jo bare sjølv 189kr eller va det no kostet så verdt ett forsøk... Og spilt noen timer no og må si er ikkje store forskjellen fra beta, men dei forskjellene det er gjør det bedre.. Men hadde håpet dei sku fikse vibrasjon i kontrollen, kjører offroad med orginal Mustang og kjører over store homper men kjenner nesten ingenting i kontrollen og sjekker instilinger det er vibrasjon på fult

Endret av Arsenal93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned spillet på fredag, i går kveld ble jeg level 46, en skulle tro at jeg hadde spilt 24 timer i døgnet, men jeg jukset litt ved å lvle via jump-skill's. Noe som er forøvrig en utrolig god måte å farme XP og Cash på. 1 reward hvert 10~15 sekund, ingen annen måte kan du lvle fortere enn dette! Og det blir fort mye cash :)

 

Spiller det på en high-end PC, grafikk messig er spillet hvor en forventer i 2014. Jeg har dog lagt merke til at spillet har en tendens til å gå litt i "slow motion" når ting begynner å bli intenst, merker spesielt at motion blur da blir veldig markant. Uten at jeg har opplevd andre merkverdige bugs.

 

Eneste som er litt nedtur er at selve crew funksjonaliteten i spillet er totalt ubrukelig om du ikke har venner som spiller på samme tid som deg som igjen er på noenlunde samme "car level". Nå har jeg lest på forumet til UBI at de skal gjøre noe, men jeg tror det skal mye til for å gjøre en total forvandling av dette systemet.

Lenke til kommentar

Lastet ned spillet på fredag, i går kveld ble jeg level 46, en skulle tro at jeg hadde spilt 24 timer i døgnet, men jeg jukset litt ved å lvle via jump-skill's. Noe som er forøvrig en utrolig god måte å farme XP og Cash på. 1 reward hvert 10~15 sekund, ingen annen måte kan du lvle fortere enn dette! Og det blir fort mye cash :)

 

Spiller det på en high-end PC, grafikk messig er spillet hvor en forventer i 2014. Jeg har dog lagt merke til at spillet har en tendens til å gå litt i "slow motion" når ting begynner å bli intenst, merker spesielt at motion blur da blir veldig markant. Uten at jeg har opplevd andre merkverdige bugs.

 

Eneste som er litt nedtur er at selve crew funksjonaliteten i spillet er totalt ubrukelig om du ikke har venner som spiller på samme tid som deg som igjen er på noenlunde samme "car level". Nå har jeg lest på forumet til UBI at de skal gjøre noe, men jeg tror det skal mye til for å gjøre en total forvandling av dette systemet.

 

Å grinde for XP er ikke nødvendig synes jeg. Levlingen er så kjapp at å kaste bort tiden med å repetere de samme hoppene 100 ganger er unødvendig. Etter at du har blitt level 50, derimot, MÅ du grinde for bildeler hvis du vil maxe ut bilen. Du får en bildel mellom level 40-50 når du får Platinum premie som liksom skal være tilfeldig, men det er IKKE tilfeldig. Du får som oftest level 40-43 en plass, og en sjelden gang level 50. Når du da vil ha en level 50 del av en viss type (f.eks. speed) må du holde på en stund... Dessuten burde ikke hopp gi samme belønning som andre utfordringer/oppdrag siden det ikke krever noe som helst å få platinum på hopp.

 

Du kan vel skru av motion blur.

 

De bør forbedre coop funksjonen. Hva med et slags guild-system?

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Guild hadde absolutt vært en god måte å løse crew problematikken, er jo nærmest umulig å være pålogget til samme tid om dette ikke er kordinert med crew members/venner, for en casual player som jeg er i The Crew ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å drive med networking for å finne 3 andre personer som faktisk fungerer sammen som ett crew. Chat systemet som er implementert i spillet kan jo også kategoriseres som katastrofe, jeg har ikke en eneste gang sett at chat har blitt brukt av andre selv om jeg har prøvd å skrive noe i freeride og crew chat.

Lenke til kommentar

Guild hadde absolutt vært en god måte å løse crew problematikken, er jo nærmest umulig å være pålogget til samme tid om dette ikke er kordinert med crew members/venner, for en casual player som jeg er i The Crew ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å drive med networking for å finne 3 andre personer som faktisk fungerer sammen som ett crew. Chat systemet som er implementert i spillet kan jo også kategoriseres som katastrofe, jeg har ikke en eneste gang sett at chat har blitt brukt av andre selv om jeg har prøvd å skrive noe i freeride og crew chat.

 

Det har hendt at noen har repondert i chat i PVP, men aldri sett noe utenom det. Det er sikkert mange som knapt er klar over at det er en kjætt i det hele tatt, eller den er så vanskelig å bruke at de gir opp med en gang. Jeg er enig at de må gjøre noe med det hvis de vil at folk skal bruke den.

Lenke til kommentar

 

Jeg skal vel ikke straffes for at du er lei deg? :p

Hehe, var ikke ment til deg personlig. :p Men du er enig i at folk har klaget vanvittig mye i det siste? Derfor: Velg tyve kommende storspill til multiplattform, og se hvor mange av dem folk klager på. De vil klage på minst femten av dem, og høyst sannsynlig samtlige. Derfor gidder jeg ikke mer. Jeg liker å diskutere spill, men det begynner å bli lenge siden folk gjorde det.

 

Er da lov å klage når man stadig blir servert halv ferdige spill. Utviklerene stresser for mye med å få spill på markedet å mange av de har så mye bugs og glitches at spill opplevelsen blir alt annet enn koselig.

 

Hvordan er grafikken på PC fronten? Så noen skjermbilder av PS4 versjonen å bilene der så fryktelige "falske" ut i forhold til omgivelsene. Er det låst fps på PC versjonen? Fikk med et sånt kort når jeg kjøpte en 980 å der kunne jeg velge mellom Far Cry, Assasins Creed eller The Crew. Tror jeg velger The Crew siden den har fått ganske greie annmeldelser å jeg savner et godt bilspill.

Lenke til kommentar

 

 

 

Men over til noe annet, er det noen som spiller dette med ratt og pedaler?

 

Jeg gjør det. Og clutch + h-shifter.

 

 

Fett, jeg har lest at det har vært en del problemer med 900 graders ratt, hva er din erfaring?

 

 

 

Hvordan er grafikken på PC fronten? Så noen skjermbilder av PS4 versjonen å bilene der så fryktelige "falske" ut i forhold til omgivelsene. Er det låst fps på PC versjonen? Fikk med et sånt kort når jeg kjøpte en 980 å der kunne jeg velge mellom Far Cry, Assasins Creed eller The Crew. Tror jeg velger The Crew siden den har fått ganske greie annmeldelser å jeg savner et godt bilspill.

 

 

2600x1600 på ultra med 60 FPS uten problemer dog jeg har 3x Radeon 280x i Crossfire. Om jeg ikke tar feil har jeg lest at FPS er låst til 30 og 60 FPS.

 

Grafikken er meget pen uten at jeg kan sammenligne med andre bilspill. Skal se om jeg kan finne ett pent sted å ta ett skjermbilde.

Endret av j0achim
Lenke til kommentar

@J0achim, prøvde å sitere, men ble bare kluss.. Jeg har min stilt inn på 480 graders rotasjon, føler det fungerer bedre mtp hvordan spillet er. Fungerer supert for min del, er dessverre en del som sliter tror jeg, spillet var ganske bra innstilt på forhånd bortsett fra at man ikke hadde mulighet til å endre noe på det første racet på spillet(der man stikker av fra politiet med den Ford'en). Synes at spillet er helt annerledes med ratt enn med gamepad/tastatur. Det anbefales å teste det ut om man har ratt og pedaler liggende.

 

Grafikken er også utrolig bra på PC-versjonen, får 60fps uansett hvor jeg er selv om jeg streamer på twitch med 1080p(30fps) med xsplit.

Lenke til kommentar

Har Xbox wireless receiver da jeg spiller en del med 360 gamepad, har også ett ratt (Xbox 360 Microsoft) som er totalt ubrukelig bokstavlig talt, etter endeløse søk på google viser det seg at MS aldri supporterte rattet på PC så rattet oppfører seg som en gamepad. Spillet klarer heller ikke å oppdage rattet så jeg måtte prøve å endre gamepad innstillinger uten å ha lagt ned noe sjel i det bestemte jeg meg for at jeg heller skal gi meg selv julepresang.

 

G27 hadde absolutt vært å foretrekke, men jeg kan egentlig ikke forsvare å bruke så mye på ratt og pedaler da jeg hovedsaklig bedriver meste parten av fritid til programering. Jeg ser for meg å bruke 1000Kr, og har funnet ett ratt jeg syns ser spennende ut "LOGITECH DRIVING FORCE GT" https://prisguiden.no/produkt/logitech-driving-force-gt-103495

 

Er det noen som bruker dette eller har erfaring med det?

 

 

Er vel ingen av dere som også har prøvd med DK2? Jeg har ett par liggende men har ikke prøvd med The Crew enda da jeg er litt lei av å eksperimentere time ut og time inn på samme måte som før.

Endret av j0achim
Lenke til kommentar

 

Er da lov å klage når man stadig blir servert halv ferdige spill. Utviklerene stresser for mye med å få spill på markedet å mange av de har så mye bugs og glitches at spill opplevelsen blir alt annet enn koselig.

På hvilket måte er spillet halvferdig? :huh:

 

Snakker om spill generelt. Man får servert så mange spill som fortsatt er i Beta stadiet ved release. Det er ikke sånn det skal være. Tar BF4 som et skrekk eksempel her, det tok dem 9 måneder for å få spillet fikset sånn at det faktisk var gøy å spille det.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Er det noen som bruker dette eller har erfaring med det?

 

Jeg har DFGT. Har ikke testet det med The Crew ennå, men det funker flott i Windows, selv om det egentlig er et Playstation-ratt. Det som er mest negativt, er kanskje pedalene (de funker fint, men ikke mye motstand i bremsen), girspaken (føles ikke som en skikkelig girspake) og flappy paddle girskift. Men det er det beste du får for den prisen. Så lenge jeg ikke konkurrerer seriøst i bilspill online, så funker det fint.

Lenke til kommentar

Jo mer jeg leser om de forskjellige rattene må jeg si at G27 ser veldig forlokkende ut da disse blir stil opp mot andre proffe ratt. Iallefall i reviews.

 

 

The Crew på Oculus Rift DK2 var meget skuffende :( Trenger egentlig ikke gå videre inn i detaljer da det rett og slett bare fungerer utrolig dårlig.

Lenke til kommentar

G27 er ganske bra i The Crew, men om du ikke har det store behovet for racing så er det ikke nødvendig. Jeg sparer masse tid på girskift når jeg bruker clutch+h-shifter, men de fleste bilene i perf/circuit spec har 7 gir så jeg må bruke sekvensiell girskift noe som gjør at jeg taper tid fordi jeg ikke kan hoppe over gir og synes girskift rett og slett går tregt...

 

Har ikke testet mot automatisk enda, men regner med at det går omtrent like raskt. Ellers er det morsomt med PvP i de der "autodrome"banene som bare går rundt og rundt, folk sa jeg var en "cheater" etter at jeg banket 1250+lvl Circuit spec biler med en 829lvl Challenger, men har stor utbytte av ratt på slike baner - og sikkert i andre race også, bruker som regel å vinne når kollisjoner er avslått.

 

Om det er nødvendig med G27 fordelene er jeg ikke sikker på, for det meste kommer jeg bare til å kjøre rundt og se på byene osv. Går forresten rykter om at The Crew skal implementere støtte for Oculus Rift.

 

edit: Med andre ord så anbefaler jeg G27 om du har tenkt til å cruise rundt med biler med 6 gir - eller race med biler som har 6 gir. For min del er det bare bortkastet å ha det 7-ende giret som en knapp om man bruker H-shifter med clutch(føles bare unaturlig)

Endret av zzaryka
Lenke til kommentar

Finnes det noen indikasjon på når RP vil begynne å gi meg høyere payout? Ser ikke helt poenget med RP foruten at faction missions gir masse credits.

 

Jeg ser også at listene begynner å fylles opp med juksere, i ett løp der 19~20k er maks ser jeg at det ligger folk med 30 000 000 poeng (ja 30 millioner) ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har spilt spillet i over 100 timer fordelt over en måned nå, og er lei.

Bilene føles ikke som biler men sprettballer. Til og med GTA5 gir bedre kjøreglede.
Motorlydene er dårlige og spillet føles mer ensomt/mindre spillere online enn før.

Endret av raichu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...