Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns egentlig Haute virker uvanlig sympatisk til å ha såpass med penger. Dersom det er sant, da, så klart :p.

 

Selv syns jeg ikke klokken var så veldig pen, jeg ville nok funnet noe stiligere til en litt lavere pris, men har man pengene til det så er det jo ikke noe stress å bruke såpass på en klokke. Folk har forskjellige prioriteringer. Da det er sagt, så kommer jeg definitivt til å rane haute om jeg noengang møter ham. :p

Lenke til kommentar
Unnskyld meg er par minutter. Må bare ut å kaste opp over denne smakløse "Haute couture" puddingen.

 

Unnskyld meg, men når man har det man trenger, hvorfor i huleste skulle jeg spørre om å få penger når de ville gi meg en klokke? Hadde faren din kjøpt en bursdagsgave, hadde du bare spurt: "Åååhhh, så fin pappa, men jeg vil heller ha penger, jeg..." Det er noe som ikke klikker i hodet mitt...

 

Ja for faen jeg hadde bedt om 1 mill istedenfor en klokke, herregud hvor bor du? (Nei ikke svar på det)

Lenke til kommentar

greit nok, bortskjemt og pappagutt osv.

 

men, har man råd til en klokke til 1 mill, så har man råd til masse annet.

for å ordlegge meg anderledes, så skulle jeg hatt ganske mange 100 millioner og mange hus, biler, fly før jeg kjøpte en klokke til 1 mill.

 

så, jeg trur ikke dere trenger å tenke på om haute trenger pengene til framtiden.

om han skulle trenge dem, så er det bare å selge klokken, for de faller ikke noe særlig i pris sånn som en bil til 1 mill ville gjort.

 

men, det er også lett å skryte på nettet.

 

jeg har ferrari som firmabil i relacom jeg :roll:

og så bruker jeg IWC når jeg skrur bil. og jeg bruker en av de spesialsydde dressene mine som filler.

Endret av spax
Lenke til kommentar
Hurra for janteloven =D Med en gang noen på det forumet her bruker (eller har forsåvidt) mer penger enn andre, blir det lange diskusjoner rundt pengebruken og som oftest ender i personangrep fra sjalu sjeler :)

 

Med den signaturen der, tror jeg "feie for egen dør" blir mer treffsikkert enn allverdens referanser til janteloven.

Lenke til kommentar

Eg syns heilt ærlig at klokka var veldig fin, eg, Haute. Ser sjølv ingen grunn til å legge meg borti folks prioriteringer, og forstår ikkje kvifor alle andre føler at det er så ufattelig viktig. :)

 

Når det er sagt trur eg heller at eg hadde gått for ei klokke fra e.g. Patek viss eg skulle brukt den summen. Er litt skeptisk til å bruke ein million på ei klokke frå ein leverandør som i all hovudsak driv med mote, og ikkje konsentrerer seg fullt og heilt om urverk.

Lenke til kommentar
Eg syns heilt ærlig at klokka var veldig fin, eg, Haute. Ser sjølv ingen grunn til å legge meg borti folks prioriteringer, og forstår ikkje kvifor alle andre føler at det er så ufattelig viktig. :)

 

Når det er sagt trur eg heller at eg hadde gått for ei klokke fra e.g. Patek viss eg skulle brukt den summen. Er litt skeptisk til å bruke ein million på ei klokke frå ein leverandør som i all hovudsak driv med mote, og ikkje konsentrerer seg fullt og heilt om urverk.

 

Jo, takk :) Hadde kanksje ikke valgt den selv heller, men som sagt var det en gave. Og tilbake til urverk og mote; Louis Vuitton satser litt mer på haute horlogerie i disse tider, men Patek er nok klokkenes Burj Al-Arab :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...