Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Litt skeptisk til klokken Haute. For all del, den ser bra ut, men godt over millionen for en klokke?

Hadde nok heller hamstret en pen Rolex eller tre, en Patek Philippe, noe fra Breitling etc til under halve prisen.

 

Men for all del, det er ditt valg og dine penger, så du bestemmer vel selv, men jeg at jeg ikke hadde kjøpt den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett mange klokker jeg har lyst på, og dette var ikke noe jeg ville hatt. Det er sånt nyrike russere uten smak som synes det viktigste er at det koster mange penger ville ha kjøpt.

 

Hver sin smak...

 

Ja, hver sin smak, og vi har tydeligvis ikke den samme. Heldigvis...

Lenke til kommentar
Litt skeptisk til klokken Haute. For all del, den ser bra ut, men godt over millionen for en klokke?

Hadde nok heller hamstret en pen Rolex eller tre, en Patek Philippe, noe fra Breitling etc til under halve prisen.

 

Men for all del, det er ditt valg og dine penger, så du bestemmer vel selv, men jeg at jeg ikke hadde kjøpt den.

 

Ja, jeg ville brukt pengene på noen skikkelige klokker, enn noe så feminint som louis vuitton.

 

Skulle jeg bare hatt en klokke for 1,5 mill, så hadde jeg valgt IWC.

hadde jeg hatt 1,5 mill til overs, hadde jeg uansett ikke brukt det på en så dyr klokke.

men, det er jo viktig å gå med 1,5 mill på armen. ellers, så ville jo folk på gata sett stygt på deg

Lenke til kommentar
Gratulerer, men hvorfor valgte du ikke cash i stedenfor, om d er mulig?! :p Over 1 mill. er jo ekstremt mye penger og hadde sikra framtida di til de grader.

 

Fordi jeg ikke trenger pengene.

 

Kødder du Haute?

 

Over 1.mill for en klokke? Syk pris, ingen vits med så dyr klokke.

 

Jepp.

 

Dog, så var klokken helt OK, men ikke noe jeg ville ha tatt på meg. FInnes jo mye finere klokker enn det, og noen er ganske så mye billigere også.

 

Du skulle heller ha tatt cash, hadde som sagt reddet framtida i.

 

Som sagt, trenger de ikke.

Lenke til kommentar
Unnskyld meg er par minutter. Må bare ut å kaste opp over denne smakløse "Haute couture" puddingen.

 

Unnskyld meg, men når man har det man trenger, hvorfor i huleste skulle jeg spørre om å få penger når de ville gi meg en klokke? Hadde faren din kjøpt en bursdagsgave, hadde du bare spurt: "Åååhhh, så fin pappa, men jeg vil heller ha penger, jeg..." Det er noe som ikke klikker i hodet mitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...