Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Hadde faktisk akkurat tenkt å legge inn et innlegg angående den klokken der. Har lenge tittet litt rundt etter klokker og valget mitt falt raskt på Nixon 51-30, men er alvorlige prisforskjeller i forhold til norske butikker og f.eks ebay.

 

Fant den versjonen av klokken jeg vil ha her men hvordan er erfaringene med klokkekjøp over ebay?

På norske sider koster jo denne klokken nærmere 5000..

 

Edit: De som har hatt denne klokken, er den veldig stor i bruk?

 

 

Den er stor og den er tung(meget tung). Nixon Norge har utsalg i desember(11.) hvis du møter opp i Drammen da får du et knalltilbud på den sikkert(opp til 80% på visse varer). Mål på klokka ligger på www.nixonnow.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva synes dere om den nye klokka mi?

Min første tanke er "Hva i all verden får noen til å kjøpe noe så stygt og upraktisk?"

 

Men jeg liker det enkle og stilrene, og venter på denne klokka. En Stowa Airman Limited Edition.

Smaken er som baken:) Jeg kunne ikke tenke meg den i de fargene på cildet, min er i børstet stål og har svart skive. Ser litt mindre giftig ut. Jeg har mange Nixon klokker og de passer til forskjellige ting, Stowa Airman var fin den altså. Jeg synes den var litt kjedelig da.

Lenke til kommentar
Smaken er som baken:) Jeg kunne ikke tenke meg den i de fargene på cildet, min er i børstet stål og har svart skive. Ser litt mindre giftig ut. Jeg har mange Nixon klokker og de passer til forskjellige ting, Stowa Airman var fin den altså. Jeg synes den var litt kjedelig da.

Det er bra ikke alle liker det samme. Nixon er for meg mer mote enn klokke, mens jeg vil ha klokker som gjerne har en historie som f.eks. Stowa klokkene. Og de skal ha mekanisk urverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...