Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Det eneste jeg ikke likte var at NIXON sto i jævlig stor skrift på glasset. Hverken har jeg hørt om merket før, og liker heller ikke at merkelappen er synlig i et desgn.

Nixon er et populært merke. Jeg synes klokkene de lager er stilige. Har nettopp kjøpt meg denne:

all_black_player.jpg

 

edit: link

Endret av rolax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe en archimede pilot, går det ann å få tak i en via en eller annen norsk butikk, eller generelt en som ikke lider for mye på grunn av den lave kronekursen?

Det er vel like greit å kjøpe den rett fra:

 

http://www.archimede-watches.com/EN/Collection.htm

 

Fine klokker. Jeg har mest sansen for Pilot H uten logo og dato. Liker ikke helt plasseringen av datovinduet på utgavene med dato.

 

Jeg har nettopp bestilt et pilotur fra Stowa, som ser ganske lik ut. Fikk kjøpt en av 100 som de lager i limited edition for leveranse i Februar. Gleder meg til den.

 

http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=196555

Lenke til kommentar
Det eneste jeg ikke likte var at NIXON sto i jævlig stor skrift på glasset. Hverken har jeg hørt om merket før, og liker heller ikke at merkelappen er synlig i et desgn.

Nixon er et populært merke. Jeg synes klokkene de lager er stilige. Har nettopp kjøpt meg denne:

all_black_player.jpg

 

edit: link

 

 

Nixon er knallpopulært. Greit at de lager klokker til greie priser også. Har denne(bare i mattsvart med gul skive)post-163290-1227554131_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hadde en sånn Nixonklokke. (5130)

 

Solgte den. Må ha safirglass.. blir lett riper i vanlig mineralglass.

 

Var nesten konstant redd for å ripe opp det store glasset. Dette er en stoor klokke.

 

Men for all del, det er stilige klokker.

 

 

Min har det. Jeg hadde en annen før(51-30), og jeg jobbet med den hver eneste dag(på et verksted) uten å ripe den opp i det hele tatt. En gang smalt jeg glasset rett i et metallbordhjørne uten et flekk på glass etterpå.

Lenke til kommentar

Hadde faktisk akkurat tenkt å legge inn et innlegg angående den klokken der. Har lenge tittet litt rundt etter klokker og valget mitt falt raskt på Nixon 51-30, men er alvorlige prisforskjeller i forhold til norske butikker og f.eks ebay.

 

Fant den versjonen av klokken jeg vil ha her men hvordan er erfaringene med klokkekjøp over ebay?

På norske sider koster jo denne klokken nærmere 5000..

 

Edit: De som har hatt denne klokken, er den veldig stor i bruk?

Endret av ukjentbruker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...