Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt OT, men hvor fant du den? Den var smådigg. Begynner å bli lei av å ha alt skopusseutstyret mitt i en skoeske.

Fikk begge i gave av samboern, så er ikke helt sikker.

Men, du har nok fått svar av Docksides nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er så mye pent å velge mellom...

Her er to jeg sikler etter for tiden. Noen som har en anbefaling den ene eller andre veien?

fullsize12.jpg

Oris Divers Date

L3.695.4.03.6.JPG

Longines HydroConquest

Endret av Orwandel
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Liker L3.640.4.56.6 bedre, men synes faktisk Certina DS Action Diveren er penere, og den er billigere.

Hva med å ta en titt i bruktkategorien hos tidssonen?

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Liker L3.640.4.56.6 bedre, men synes faktisk Certina DS Action Diveren er penere, og den er billigere.

Hva med å ta en titt i bruktkategorien hos tidssonen?

Jeg foretrekker skiven med mest tall, faktisk. Men før jeg sjekker bruktmarkedet må jeg jo bestemme meg for hvilken av disse to jeg bør satse på ;)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg foretrekker skiven med mest tall, faktisk. Men før jeg sjekker bruktmarkedet må jeg jo bestemme meg for hvilken av disse to jeg bør satse på ;)

Aha, du skal ikke betale nypris altså :p

Skrevet

Tips til pene flygere? Sett på bla. Stowa sin. Men om det er noen rimeligere av høy kvalitet som ser like bra ut så sier ikke en fattig student nei.

Skrevet

Absolutt noen pene fra Oris også, hva ligger prisene på der (fant ingenting på hjemmesiden). Men til nå er det nok Steinhart som er favoritt, og ettersom jeg kan kjøpe en Orient for mellomleggget en Stowa ville kostet mer så heller jeg mot Steinhart. Takker for forslag alle sammen.

Skrevet

Absolutt noen pene fra Oris også, hva ligger prisene på der (fant ingenting på hjemmesiden). Men til nå er det nok Steinhart som er favoritt, og ettersom jeg kan kjøpe en Orient for mellomleggget en Stowa ville kostet mer så heller jeg mot Steinhart. Takker for forslag alle sammen.

Må ikke tenke sånn! Stowa er noe annet enn Steinhart, og det er bedre med én skikkelig enn to halvveis!

Skrevet

Må ikke tenke sånn! Stowa er noe annet enn Steinhart, og det er bedre med én skikkelig enn to halvveis!

Hehe, det er sant det. Men om jeg kjøper Steinhart så er jeg nærmere å kjøpe en Marine fra Stowa (som jeg skal ha uansett) :)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, det er sant det. Men om jeg kjøper Steinhart så er jeg nærmere å kjøpe en Marine fra Stowa (som jeg skal ha uansett) :)

Har Marine, Chrono 1938, Flieger og en gammel en fra krigen jeg :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...