Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg spør i feil tråd, men jeg bestilte akkurat en suunto ambit2 hr til dama og det er tydelig det som står i bestillingsbekreftelsen min på mail. Altså burde den ha kommet med en HR-belte, men det gjorde den altså ikke. I den fysiske kviteringen som fulgte med pakka er bestillingen merket som "suunto ambit2" (ikke HR med belte).

 

Hvordan bør jeg forholde meg når jeg ringer på mandag? For det første har de faktisk sendt meg feil klokke, for det andre har de tillat seg å manipulere bestillingen min!

Lenke til kommentar

Mulig jeg spør i feil tråd, men jeg bestilte akkurat en suunto ambit2 hr til dama og det er tydelig det som står i bestillingsbekreftelsen min på mail. Altså burde den ha kommet med en HR-belte, men det gjorde den altså ikke. I den fysiske kviteringen som fulgte med pakka er bestillingen merket som "suunto ambit2" (ikke HR med belte).

 

Hvordan bør jeg forholde meg når jeg ringer på mandag? For det første har de faktisk sendt meg feil klokke, for det andre har de tillat seg å manipulere bestillingen min!

Vil tro dette løser seg ganske greit når du ringer. Forhold deg rolig og si at du har fått feil klokke hvor reimen attpåtil er feil. De fleste er serviceinnstilte. Er de vrange får du prøve å snakke dem til fornuft.

Lenke til kommentar

Ser etter en boks til å oppbevare en klokke i når jeg er utenfor husets fire vegger. Jeg ønsker at den skal være nett og hending og være noe ala denne størrelsen.. For de som lurer på hvorfor jeg ikke har klokken på armen til en hver tid er fordi jeg har gym på skolen, og da er ikke klokke noe jeg trenger på armen. En ekse som denne kan jeg ikke bruke da klokken jeg har bruker en "adjustable deployant clasp" som holder reimen sammen. Setter pris på hjelp! Takk :)

 

Boil

 

EDIT: Nå funker vel lenkene?

Endret av Boil In Bag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ser etter en boks til å oppbevare en klokke i når jeg er utenfor husets fire vegger. Jeg ønsker at den skal være nett og hending og være noe ala denne størrelsen.. For de som lurer på hvorfor jeg ikke har klokken på armen til en hver tid er fordi jeg har gym på skolen, og da er ikke klokke noe jeg trenger på armen. En ekse som denne kan jeg ikke bruke da klokken jeg har bruker en "adjustable deployant clasp" som holder reimen sammen. Setter pris på hjelp! Takk :)

 

Boil

Vet ikke om det skulle være noen bilder der, men denne kan kanskje fungere?

Lenke til kommentar

Tror også det er noen bilder eller annen informasjon som ikke ble med i Boil in Bags innlegg.

 

Den SuperSaxy postet så grei ut, men jeg har ikke kommet så langt enten i livet eller i klokkesamlingen min at jeg kan ta meg råd til en oppbevaringseske for klokkene mine til 1600,-.

 

Tipset mitt er å sjekke eBay og lignende først. Eksempel på eske, pris: 120,-

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

Vet ikke om det skulle være noen bilder der, men denne kan kanskje fungere?

 

 

Tror også det er noen bilder eller annen informasjon som ikke ble med i Boil in Bags innlegg.

 

Den SuperSaxy postet så grei ut, men jeg har ikke kommet så langt enten i livet eller i klokkesamlingen min at jeg kan ta meg råd til en oppbevaringseske for klokkene mine til 1600,-.

 

Tipset mitt er å sjekke eBay og lignende først. Eksempel på eske, pris: 120,-

Ja, var noe som uteble. Det er med nå. Jeg tenker ikke en hel eske med plass til 20, men en boks/ekse/rull med plass til én. Som sagt i innlegget mitt skal dette brukes i situasjoner hvor jeg ikke kan bruke klokken når jeg allerede har en klokke på armen. Da vil jeg oppbevare den trygt i en eske. Setter pris på hjelp. Tenker forøvrig at 1600kr er for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...