Gå til innhold

Den BESTE musa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DET ER INGEN TVIL I VEEEERDEN PÅ HVILKEN MUS SOM RULER STREETEN DET ER JO SÅKLART DET ER http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl SÅKLART..... DETTE ER DEN BESTE GAMINGMUSA EVER.. DEN HAR EN SYKT BRA PRESISJON OG HÅNDA LIGGER SOM STØPT PÅ DEN... DEN ER SÅ BEHAGELIG AT DU HAR LYST TIL Å HOLDE DEN OVERALT!!!! TIL OG MED NÅR DU ER PÅ BYEN OG TAR DEG EN PILS... DENNE BARE MÅÅÅ!! DU HA........

 

NB: DETTE VAR IKKE USERIØST MEN!!!

Lenke til kommentar
DET ER INGEN TVIL I VEEEERDEN PÅ HVILKEN MUS SOM RULER STREETEN DET ER JO SÅKLART DET ER http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl SÅKLART..... DETTE ER DEN BESTE GAMINGMUSA EVER.. DEN HAR EN SYKT BRA PRESISJON OG HÅNDA LIGGER SOM STØPT PÅ DEN... DEN ER SÅ BEHAGELIG AT DU HAR LYST TIL Å HOLDE DEN OVERALT!!!! TIL OG MED NÅR DU ER PÅ BYEN OG TAR DEG EN PILS... DENNE BARE MÅÅÅ!! DU HA........

 

NB: DETTE VAR IKKE USERIØST MEN!!!

Yeah right :lol: !

 

Er du foresten klar over hva du sier eller?

 

Det er denne musa du mener:

 

I170564.jpg

 

:lol:

 

Helt vanlig ball-mus jo... :roll:

 

Bortsett fra at den har 3 knapper, men hvis du tror det er veldig high-tech må du nok tro om igjen :lol: ...

Lenke til kommentar

Har en MX300 og er storfornøyd med den. Akkurat slik størrelse/form en mus skal ha!

 

Men jeg er nødt å ha meg en trådløs (MX300'en fyker i golvet ca 2 ganger om dagen pga tråden...), og da ser det ut som om jeg er nødt å kjøpe en MX700/900 hvis jeg skal ha en skikkelig mus :evil:. Det er jo en pokkers monster-mus. Skjønner ikke at folk klarer å flytte musen presist når de hviler hele hånden på den!

 

Er det bare jeg som hviler håndleddet på musematten, og bruker tommelen og lille+ringfinger til å bevege musen? Er jo utrolig mye lettere og mindre belastning!

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som hviler håndleddet på musematten, og bruker tommelen og lille+ringfinger til å bevege musen? Er jo utrolig mye lettere og mindre belastning!

 

Ringfinger? Hvordan klarer du det?

 

Bruker tommel og lillefinger selv, men får krampe-tendenser i lillefingeren etter ei stund hvis jeg er anspent (spilling) :-?

 

edit: Har MX300 selv

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min andre optiske mus var en ie3.0. jeg spilte vel i ca. 2 år med denne før jeg plutselig fant ut at jeg ikke likte musa mer. (egentlig var det vel driver probs)

 

Så jeg bytta først til mx500 som jeg igjen bytta til mx300. mx300 musa brukte jeg vel i et par mnd, før jeg fant ut at den var for lita. Jeg bestemte meg derfor for å teste ut intellimouse version 1,1. Denne musa dugde ikke i det hele tatt.. så jeg bestemte meg igjen for å gi ie3.0 en sjanse. Dette har jeg overhodet ikke angret på. Har funnet ut dette er den absolutt beste musa for meg.

 

Konklusjon: Test ut diverese og finn den som passer hånda di best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...