Gå til innhold

Den BESTE musa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har mx700. Jeg har vært veldig godt fornøyd intill den plutselig ikke ville lade batteriet opp mer enn til at det holdt i 5 min. Ja jeg har prøvd å byttet batteri. Det gikk ikke........ jaja 200 kr for ekstra batterier som jeg ikke fikk bruk for. så jeg har ingen planer om å koste noe mer på denne usolide musa. Dette gjelde selvsagt ikke alle mx700 muser da.

 

Jeg tror jeg skal kjøpe intelli 4 nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva er forskjellen på mx310 og mx300?

Jeg har ikke gått igjennom alle 10 sidene så hvis noen har nevnt dette tidligere i tråden får dere unnskylde meg...

Mer dpi og en litt annen form på 310, er det ikke?

Lenke til kommentar

Bilde av MX300

 

Bilde av MX310

 

Jeg prøvde MX310 litt og den passa overhode ikke til hånda mi. Den er lagd for personer som bruker langfingern på scrollehjulet og ringfingern på høyreknappen, noe jeg ikke gjør. MX300 har samme formen som den optiske musa jeg har (noe eldre) og den synes jeg ligger godt i hånda. Men MX300 fins jo ikke lenger på Logitech sine sider, da, så den kan bli vanskelig å oppdrive etterhvert...

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre ikke lest alle innleggene her men satser trygda mi på at ingen har sagt det jeg nå skal si :p :

Jeg vil i utganspunktet anbefale deg en "kabel"-mus. Den har så høy oppdateringsfrekvens (korrekt meg hvis jeg tar feil) som usb inngangen din klarer. Den er vel på 125mhz for usb2. Dette kommer godt med hvis du for eksempel spiller en del cs eller andre spill som krever kjappe bevegelser. Jeg har selv "en av verdens beste" trådløse mus med tanke på oppdateringsfrekvens, nemlig mx 700. Den har en oppdateringsfrekvens på 107, noe som er veldig bra for en trådløs mus, men det merkes faktisk at den også henger_litt_etter i feks. Counter Strike... Men hvis du ikke spiller CS (nor andre spill som krever gode reflekser og kjappe bevegelser) så fungerer det veldig greit med en trådløs mus. Det er veldig kjekt da du slipper "kabelen" og mm. Men du skal være klar over at med en trådløs mus må du lade batteriene, og den veier naturlig nok en del mer ettersom den trenger batteriene for å fungere.

 

Hvis jeg skal anbefale noen mus så vil det bli som følger:

 

Trådløst:

Logitech MX700 Cordless Optical Mouse Trådløs mus USB/PS2

 

Med tråd:

Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0

 

NB! Hvis du går for Intellimousa så vil jeg anbefale deg å gå for pakka med icemat!!!

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
|_ () |_ ...

 

Jeg kan ikke utale meg om icemat i forhold til FUnc. Grunnen til at jeg foreslo MI 4.0 med icemat var at denne kommer i en pakke og er da et godt tilbud. Icemat skal jo være bra da! Ikke noe å si på det egentlig... Men om func er bedre er en smakssak mener jeg...

Hva med Intelli 4.0 + Steelpad aka "The Aimbot" da? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...