Gå til innhold

Den BESTE musa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Logitech Mouseman Optical selv, synes denne er helt suveren å bruke.

 

Men!: Den har bare en oppdateringsfrekvens på 50Hz, noe som er ganske så lite... hvis du er vant med høyere frekvenser vil dette føles rart og kanskje laggete. Jeg er blitt helt vant til det nå, går fint å spille alle fps'er osv. Så hvis du vil ha overlegen presisjon kjøper du ikke denne.

Lenke til kommentar
har hørt rykter om at man finner billig og bra muser utenfor Den norske bansk i Oslo...hehe :Pp

 

Å hærregud du har missssforstått altså! Det er jo ikke sånna muser DE snakker om her! :o

 

Men er enig at MSv3.0 veldig bra(bruker de to tommel knappene til lean left/right i spill, genialt)

Lenke til kommentar

Trives godt med min Logitech Mouseman Dual Optical, både når det gjelder presisjon og ergonomi. Nå har jeg enda tilgode å prøve MS-IME3.0 men den sies å være veldig bra og presis for fps-gamere. Ellers vil jeg holde en knapp på mx500 som har NYDELIG ergonomi. Har prøvd den et par timer mens jeg satt å knota i photoshop og merka det nesten ikke på handa i det hele tatt. Mx500 eller MS-IME3 er de to beste alternativene syns jeg. :)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd Microsoft Intellimouse 3.0. jeg synes den er litt vel lett. Jeg er ikke ute etter noen tung mus eller noe, men noe som føles som ligger på musmatta i stede for å flyte over den. Det føles ligsom som om du må gjøre motstand for å stoppe den fra å gli uttafor musmatta når du beveger den til siden... det var kanskje litt overdrivi, men det er omterent sånn jeg synes det føltes som :D

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd Microsoft Intellimouse 3.0. jeg synes den er litt vel lett. Jeg er ikke ute etter noen tung mus eller noe, men noe som føles som ligger på musmatta i stede for å flyte over den. Det føles ligsom som om du må gjøre motstand for å stoppe den fra å gli uttafor musmatta når du beveger den til siden... det var kanskje litt overdrivi, men det er omterent sånn jeg synes det føltes som :D

 

Det har jo med musematta også da.. Men Logitech MX300 og func er min favoritt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...