Gå til innhold

Den BESTE musa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir jo for dumt å diskutere hvilken mus som er best da, men jeg er affal svært fornøyd med min mx500.

 

Men du bør uansett hvilken mus du kjøper kjøpe deg func 1030 musmatte.

 

Bruttern har mx700 og icemat.. det vil ikke jeg anbefale.. Det går jo som i sirup jo.. litt tung mus, og seig matte....

 

BTW: Har dere med mx300 testa mx500?.. synest mx 300 er så utrolig liten jeg.. den kan da ikke være noe god.. (har bare prøvd den litt selv da)

Lenke til kommentar
har hørt rykter om at man finner billig og bra muser utenfor Den norske bansk i Oslo...hehe :Pp

 

Å hærregud du har missssforstått altså! Det er jo ikke sånna muser DE snakker om her! :o

 

Tror det var ironisk ment :wink: ingen som missforstår slike spørsmål.

Og foresten NeXon, utvalget er ikke så dårlig innenfor dørene på dnb heller :D

Lenke til kommentar
har hørt rykter om at man finner billig og bra muser utenfor Den norske bansk i Oslo...hehe :Pp

 

Å hærregud du har missssforstått altså! Det er jo ikke sånna muser DE snakker om her! :o

 

Men er enig at MSv3.0 veldig bra(bruker de to tommel knappene til lean left/right i spill, genialt)

 

Nei er det sant? Han misforstår noe sykt ass :roll:

Tror nok heller det er deg;)

Lenke til kommentar
MX700 :yes:

Den beste musa jeg har prøvd :woot:

Jeg har også MX700. Dette er nok den beste trådløse musen på markedet. Ser at det snart kommer en MX900 modell (Bluetooth) fra Logitech. Vet ikke hvordan denne er iforhold til MX700.

 

Hvis du vil ha "tråd-mus" er Logitech MX 300/500 helt i toppklassen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...