Gå til innhold

Ta imot Jesus.


Anbefalte innlegg

k

 

 

gud skrev vel ikke bibelen

det var en person akkurat som du

Nei, jeg har ikke profetiske evner. Bibelen ble styrt av Gud. Han virket gjennom disse profetene. Ja Bibelen ble skrevet av profeter, det vet vi godt. Boka kom ikke flyende fra himmelen. Det er de relativt få kristne som tror. Den ble skrevet av profeter inspirert av den Hellige Ånd. En lang prosess med flere involverte. Hele historien er ganske interessant om tilkjennegivelsen av Gud gjennom jødedommen og siden kristendommen. Kan godt sende en YouTube video om du skulle ønske et overblikk. Der vil du lære hvordan Guds Ord ble til, og hvordan Bibelens utbredelse viser at den og den alene er Guds Hellige Ord.Jeg skjønner at du stiller deg uforstående til dette om du ikke vet mye enda. Det kan vi rette på. Eller om du ønsker et avgrenset tema.

 

kommer ikke til og se noe youtube video men kunne kanskje lært hvordan du lager en video som viser hvordan du får folk til og tro at du blir guds hellige hånd

OK. Man kan nok ikke BLI den Hellige Ånd, men man kan bli infusert av den. Her er videoen du sikkert etterlyser i så måte.

https://www.youtube.com/watch?v=NZbQBajYnEc

 

REDIGERT:

Sabell, bare trykk på "se på YouTube" so kommer den :)

Endret av Jesu Blodet Renser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke trykket på den videoen og kommer ikke til og gjøre det heller men du kan bli den hellige hånd

Den finnes bare en synd du aldri kan få tilgivelse for, Hecknogutt, og det er å spotte Den Hellige Ånd!

Matteus 12:31-32

31 All synd og spott skal menneskene få tilgivelse for, men spott mot Ånden vil aldri bli tilgitt, verken i denne verden eller den verden som kommer.

Lenke til kommentar

 

har ikke trykket på den videoen og kommer ikke til og gjøre det heller men du kan bli den hellige hånd

Den finnes bare en synd du aldri kan få tilgivelse for, Hecknogutt, og det er å spotte Den Hellige Ånd!

Matteus 12:31-32

31 All synd og spott skal menneskene få tilgivelse for, men spott mot Ånden vil aldri bli tilgitt, verken i denne verden eller den verden som kommer.

 

ok hvis du misforstod så sa jeg hånd ikke ånd og trodde all dritt var mulig og få tilgitt på guds ord

tilegg blir det litt rart og skrive "den" kanskje

men siden du er backet av gud så er du tilgitt

Endret av heckno
Lenke til kommentar

 

 

har ikke trykket på den videoen og kommer ikke til og gjøre det heller men du kan bli den hellige hånd

Den finnes bare en synd du aldri kan få tilgivelse for, Hecknogutt, og det er å spotte Den Hellige Ånd!

Matteus 12:31-32

31 All synd og spott skal menneskene få tilgivelse for, men spott mot Ånden vil aldri bli tilgitt, verken i denne verden eller den verden som kommer.

 

ok hvis du misforstod så sa jeg hånd ikke ånd og trodde all dritt var mulig og få tilgitt på guds ord

tilegg blir det litt rart og skrive "den" kanskje

men siden du er backet av gud så er du tilgitt

 

Forklar den opplagte ironien din når du kneler for Guds trone.

post-355909-0-72331400-1403408800_thumb.jpg

Endret av Jesu Blodet Renser
Lenke til kommentar

ok så jeg søkte på spotting av den hellige hånd og det virker som det er en ganske big deal for kristne

hvis ikke jeg er enig så er jeg kastet til helvete eller noe slikt, det er vel ganske truende skulle vel forventet at kristne har gode poenger istedenfor trusler

Lenke til kommentar

 

 

 

har ikke trykket på den videoen og kommer ikke til og gjøre det heller men du kan bli den hellige hånd

Den finnes bare en synd du aldri kan få tilgivelse for, Hecknogutt, og det er å spotte Den Hellige Ånd!

Matteus 12:31-32

31 All synd og spott skal menneskene få tilgivelse for, men spott mot Ånden vil aldri bli tilgitt, verken i denne verden eller den verden som kommer.

 

ok hvis du misforstod så sa jeg hånd ikke ånd og trodde all dritt var mulig og få tilgitt på guds ord

tilegg blir det litt rart og skrive "den" kanskje

men siden du er backet av gud så er du tilgitt

 

Forklar den opplagte ironien din når du kneler for Guds trone.

attachicon.gifJESU BLOD ER SPILT FOR DEG.jpg

 

må vel være dav for og være på guds trone om du tenker jødisk men poenget prøvde jeg og si tidligere ved at jesus var en bløffmaker på riktig tid

Lenke til kommentar

ok så jeg søkte på spotting av den hellige hånd og det virker som det er en ganske big deal for kristne

hvis ikke jeg er enig så er jeg kastet til helvete eller noe slikt, det er vel ganske truende skulle vel forventet at kristne har gode poenger istedenfor trusler

Det er ikke jeg som truer, det er han som skal dømme levende og døde:

Matteus 25:

30 Og kast den unyttige tjener ut i mørket utenfor! Der skal være gråt og tenners gnidsel.

31 Men når Menneskesønnen kommer i sin herlighet, og alle englene med ham, da skal han sitte på sin herlighets trone.

32 Og alle folkeslag skal samles for hans åsyn, og han skal skille dem fra hverandre, likesom hyrden skiller fårene fra gjetene,

33 og han skal stille fårene ved sin høire side, men gjetene ved den venstre.

34 Da skal kongen si til dem ved sin høire side: Kom hit, I min Faders velsignede! arv det rike som er beredt eder fra verdens grunnvoll blev lagt!

35 For jeg var hungrig, og I gav mig å ete; jeg var tørst, og I gav mig å drikke; jeg var fremmed, og I tok imot mig;

36 jeg var naken, og I klædde mig; jeg var syk, og I så til mig; jeg var i fengsel, og I kom til mig.

37 Da skal de rettferdige svare ham og si: Herre! når så vi dig hungrig og gav dig mat, eller tørst og gav dig drikke?

38 Når så vi dig fremmed og tok imot dig, eller naken og klædde dig?

39 Når så vi dig syk eller i fengsel og kom til dig?

40 Og kongen skal svare og si til dem: Sannelig sier jeg eder: Hvad I har gjort imot en av disse mine minste brødre, det har I gjort imot mig.

41 Da skal han også si til dem ved den venstre side: Gå bort fra mig, I forbannede, i den evige ild, som er beredt djevelen og hans engler!

_______

[Redigert]

Jesu nevner her ikke alle betingelsene for å komme til Himmelen. Tro på menneskesønnen er påkrevd. Fordi han tok på seg din synd og renset deg med sitt blod.

Endret av Jesu Blodet Renser
Lenke til kommentar

jeg er ikke satanist og jeg er ikke døpt hva syns du om det

Nevnte isted:

Hvis du poster to poster etter hverandre vilmoderator slette en av dem. Jeg har gjort det selv. så ikke for å belære, bare et tips. Fikk beskjed selv fra moderator.

 

Så til spørsmålen.

Bra du ikke er satanist. Har aldri sett poenget i å tilbe noen som ikke ønsker deg godt. At du er døpt er ikke for sent. Uansett er det heller ikke påkrevd, det er TROEN på at han døde for dine synder. I motsetning til mange andre ser ikke jeg på paven som antikrist eller slikt. Jeg tror at alle kristne som setter Bibelen som eneste autoritet og underkaster seg Jesu absolutte autoritet, samt aldri spotter djevelen, er brødre i ånden. Dette eksluderer mormoner, som er en vanhellig bedragersk religion som er en forfalskning av Josepf Smith. Dette vises ved at de holder momonernes bok som autoriutet sammen med Bibelen. Dette er blasmfemi. De er ikke en del av det kristne felleskap. Det er altså ikke nødvendig å tilhøre noen av våre kristne sekter, det er nok å ha troen på Bibelen, Jesus, og la være å spotte DHÅ. Man skal selvfølgelig etterstrebe å leve dydig, men det er ikke avgjørende for frelse. Det er heller aldri for sent å angre før du dør.

:thumbup:

Lenke til kommentar

fett at du sier sekt for det er det det er men når du sier at satanisme ikke vil deg noe godt så er det feil såvidt jeg har lest faktisk er det de skriver gankse ok

 

The Eleven Satanic Rules of the Earth

by Anton Szandor LaVey

© 1967

  1. Do not give opinions or advice unless you are asked.
  2. Do not tell your troubles to others unless you are sure they want to hear them.
  3. When in another’s lair, show him respect or else do not go there.
  4. If a guest in your lair annoys you, treat him cruelly and without mercy.
  5. Do not make sexual advances unless you are given the mating signal.
  6. Do not take that which does not belong to you unless it is a burden to the other person and he cries out to be relieved.
  7. Acknowledge the power of magic if you have employed it successfully to obtain your desires. If you deny the power of magic after having called upon it with success, you will lose all you have obtained.
  8. Do not complain about anything to which you need not subject yourself.
  9. Do not harm little children.
  10. Do not kill non-human animals unless you are attacked or for your food.
  11. When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him.
Lenke til kommentar

 

fett at du sier sekt for det er det det er men når du sier at satanisme ikke vil deg noe godt så er det feil såvidt jeg har lest faktisk er det de skriver gankse ok

 

The Eleven Satanic Rules of the Earth

by Anton Szandor LaVey

© 1967

  1. Do not give opinions or advice unless you are asked.
  2. Do not tell your troubles to others unless you are sure they want to hear them.
  3. When in another’s lair, show him respect or else do not go there.
  4. If a guest in your lair annoys you, treat him cruelly and without mercy.
  5. Do not make sexual advances unless you are given the mating signal.
  6. Do not take that which does not belong to you unless it is a burden to the other person and he cries out to be relieved.
  7. Acknowledge the power of magic if you have employed it successfully to obtain your desires. If you deny the power of magic after having called upon it with success, you will lose all you have obtained.
  8. Do not complain about anything to which you need not subject yourself.
  9. Do not harm little children.
  10. Do not kill non-human animals unless you are attacked or for your food.
  11. When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him.

 

Ja nå mente jeg mer å tilbe den opprinnelige Satan, Bibelens onde åndemakt. Dette virker som masse regler kastet sammen, noen bra, noen mindre forståelige, noen Bibelske noen ikke. Ser ikke Satan nevnt med et ord. Så det er to forskjellige ting det da. Så nei, jeg vil ikke si å følge en del av disse rådene er ondt, det var noe fornuft, noen hadde nok ført deg i fengsel. Vil vel tro at om man blir truet i åpent territorium er det bedre å flykte enn å prøve å drepe. Skjule et drap er vanskelig, og ganske ulovlig i de fleste land.Men ellers, er du ateist da eller?

Lenke til kommentar

står stanist budskap øverst

Jada, greit at en som kaller seg satanist har lagd det. Og han tilber kanskje Satan også, hva vet jeg, men ingen av disse budene går på å tilbe Satan, det var det jeg sa jeg ikke skjønnte poenget med, som sagt. Det har funnets djeveldyrkere som har ofret mennesker lenge før denne mannen laget sin egen religion. Det var dem jeg ikke så poenget med. Men var du ateist, om du ikke vil svare er det OK, Gud ser gjennom hjertene våre uansett.

Lenke til kommentar

 

 

satan hersker i hodene på folk. Og om vi lytter til satan kan ikke Gud redde oss. Men Gud har reddet oss :) "jesus er i går"

 

Du skriver at Gud kan ikke redde oss. Har du nå ombestemt deg igjen, og mener at han ikke har evnen til det? At han ikke kunne ha gjort det om han ønsket det?

 

Ok, så Gud har drept mange mennesker. Han er altså en gud som dreper mennesker. Det høres ikke særlig snilt ut.

 

Moderator har tidlegare uttrykt at ein debatt om moral og etikk er for stor for denne tråden. Dei fleste kristne vil vere samde med deg i at Gud har tatt livet av mange menneske, så det er eigentleg ingenting meir å diskutere.

 

Det er egentlig mer en kommentar på denne gudens natur.

Lenke til kommentar

Og jødene sier de er fordi de hater islam. De har media. De har pc spill og bruker alle metoder til å vise verden at Islam er terrorisme. De tror de er de beste folket i hele verden. Alle andre kan være slaver. Islam er problemet for dem. :)

 

Dette fremstår som rasistiske konspirasjonsteorier.

 

 

Fordi islam sier alle mennesker er like. Bare mennesker.

 

 

Islam sier vel ikke akkurat at alle mennesker er like. Kvinner er for eksempel underlagt mannen,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...