Gå til innhold

Ta imot Jesus.


Anbefalte innlegg

 

Mange fine bibelhenvisninger her, men jeg syns tydelig jeg så new-age-påvirkning i forrige post. Hvordan stiller du deg til dette nye sammensuriumet som blander UFO-tilbedelse og engleskole og åndemaning, her i landet?

 

Jeg tror ikke du vet hva new age er for noe :)

 

Unødvendig avsporing, men jeg registrerer at du ikke vil svare. Jeg gjør mine tanker. "Og de skal gjøre store tegn og undere".

post-355909-0-07964400-1403401284_thumb.jpg

Endret av Jesu Blodet Renser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unødvendig avsporing, men jeg registrerer at du ikke vil svare. Jeg gjør mine tanker. "Og de skal gjøre store tegn og undere".

 

attachicon.gifJESU BLØR.jpg

 

"En gang sier Gud: «Jesus, Marias sønn, har du sagt til menneskene: ’Ta meg og min mor til guder utenom Gud?’» Og han svarte: «Deg alene all ære! Jeg ville ikke si noe som jeg ikke har rett til. Om jeg hadde sagt det, ville Du visst det! Du kjenner det som er i meg, men jeg kjenner ikke det som er i Deg.

Du alene kjenner det skjulte. Jeg har bare sagt dem det Du har pålagt meg: ’Tilbe Gud, min Herre og deres Herre.’ Jeg var vitne overfor dem, så lenge jeg var hos dem, men etter at Du har kalt meg til Deg, har Du selv vært oppsynsmann over dem. Du er vitne til alle ting! -

 

Om Du straffer dem, se, de er Dine tjenere. Om Du tilgir dem, se, Du er mektig,

Gud sier: «Dette er en dag da de sannferdiges sannferdighet skal gagne dem! Dem venter paradisets haver, hvor bekker sildrer. Der skal de være og bli! Guds velbehag er med dem, og de finner behag i Ham. Dette er den store seier!

Guds er herredømmet over himmel og jord og alt som i dem er! Han evner alle ting!"

 

Holy Qur'an

 

:)

 

http://youtu.be/tBbSryokbkY

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Unødvendig avsporing, men jeg registrerer at du ikke vil svare. Jeg gjør mine tanker. "Og de skal gjøre store tegn og undere".

 

attachicon.gifJESU BLØR.jpg

 

"En gang sier Gud: «Jesus, Marias sønn, har du sagt til menneskene: ’Ta meg og min mor til guder utenom Gud?’» Og han svarte: «Deg alene all ære! Jeg ville ikke si noe som jeg ikke har rett til. Om jeg hadde sagt det, ville Du visst det! Du kjenner det som er i meg, men jeg kjenner ikke det som er i Deg.

Du alene kjenner det skjulte. Jeg har bare sagt dem det Du har pålagt meg: ’Tilbe Gud, min Herre og deres Herre.’ Jeg var vitne overfor dem, så lenge jeg var hos dem, men etter at Du har kalt meg til Deg, har Du selv vært oppsynsmann over dem. Du er vitne til alle ting! -

 

Om Du straffer dem, se, de er Dine tjenere. Om Du tilgir dem, se, Du er mektig,

Gud sier: «Dette er en dag da de sannferdiges sannferdighet skal gagne dem! Dem venter paradisets haver, hvor bekker sildrer. Der skal de være og bli! Guds velbehag er med dem, og de finner behag i Ham. Dette er den store seier!

Guds er herredømmet over himmel og jord og alt som i dem er! Han evner alle ting!"

 

Holy Qur'an

 

:)

 

http://youtu.be/tBbSryokbkY

 

Jasså, du kaller Koranboka hellig? Vær da klar over at at det er årsaker til islamsk terrorisme!

Koranen, Sura 5:33

"Indeed, the penalty for those who wage war against Allah and His Messenger and strive upon earth [to cause] corruption is none but that they be killed or crucified or that their hands and feet be cut off from opposite sides or that they be exiled from the land. That is for them a disgrace in this world; and for them in the Hereafter is a great punishment,"

post-355909-0-02199200-1403402858_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jasså, du kaller Koranboka hellig? Vær da klar over at at det er årsaker til islamsk terrorisme!

 

Koranen, Sura 5:33

"Indeed, the penalty for those who wage war against Allah and His Messenger and strive upon earth [to cause] corruption is none but that they be killed or crucified or that their hands and feet be cut off from opposite sides or that they be exiled from the land. That is for them a disgrace in this world; and for them in the Hereafter is a great punishment,"

attachicon.gifJESU BLODET RENSER.jpg

 

de som er terrorister er ikke muslimer. Og den eneste grunnen til at man sier de er terrorister er fordi mange ikke vil man skal kjenne den sanne Islam. Akkurat som noen mener kristne er djevelskap. Man kjenner ikke Gud! Og du er kristen på lik linje som en som kaller seg muslim. Som følger bibelen som en som følger koranen! Og du dømmer utfra hva som står i i bibelen mennesker du ikke har engang møtt! Muslimer elsker jesus også. Men i koranen døde ikke jesus fordi bibelen og koranen har et vers som sier at ingen profeter dør. De er bekyttet av GUD, derfor drepte de en annen :) Jeg er verken muslim eller kristen. Men jeg har GUD :) Og du trenger ikke si hva jeg skal være klar over.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

Jasså, du kaller Koranboka hellig? Vær da klar over at at det er årsaker til islamsk terrorisme!

 

Koranen, Sura 5:33

"Indeed, the penalty for those who wage war against Allah and His Messenger and strive upon earth [to cause] corruption is none but that they be killed or crucified or that their hands and feet be cut off from opposite sides or that they be exiled from the land. That is for them a disgrace in this world; and for them in the Hereafter is a great punishment,"

attachicon.gifJESU BLODET RENSER.jpg

 

de som er terrorister er ikke muslimer. Og den eneste grunnen til at man sier de er terrorister er fordi mange ikke vil man skal kjenne den sanne Islam. Akkurat som noen mener kristne er djevelskap. Man kjenner ikke Gud!

 

mayaene trodde at gud stoppet lyset hva vet du om gud

Lenke til kommentar

 

Jasså, du kaller Koranboka hellig? Vær da klar over at at det er årsaker til islamsk terrorisme!

 

Koranen, Sura 5:33

"Indeed, the penalty for those who wage war against Allah and His Messenger and strive upon earth [to cause] corruption is none but that they be killed or crucified or that their hands and feet be cut off from opposite sides or that they be exiled from the land. That is for them a disgrace in this world; and for them in the Hereafter is a great punishment,"

attachicon.gifJESU BLODET RENSER.jpg

 

de som er terrorister er ikke muslimer. Og den eneste grunnen til at man sier de er terrorister er fordi mange ikke vil man skal kjenne den sanne Islam. Akkurat som noen mener kristne er djevelskap. Man kjenner ikke Gud! Og du er kristen på lik linje som en som kaller seg muslim. Som følger bibelen som en som følger koranen! Og du dømmer utfra hva som står i i bibelen mennesker du ikke har engang møtt!

 

Nå tar du feil. Jeg sier ikke at alle muslimer er terrorister. Jeg har møtt flere, f.eks. hadde jeg en lang samtale med en drosjesjåfør. Vi diskuterte Jonah og hvalen. Men den terrorismen som kan spores tilbake til islamske tekster må da for all del kunne kalles islamsk. Hva skal vi kalle den, Terrorisme-Fra-En-Religion-Vi-Ikke-Kan-Avsløre-Navnet-På?

Endret av Jesu Blodet Renser
Lenke til kommentar

 

 

aldri lest bibelen du kan lese min bibel

Søk Jesus gjennom Bibelen. Hans blod fjerner all vår skyld.

 

hva om jeg lager en bibel og du leser den da

 

Ja den var god, påstår du at jeg ville tro du var Gud?

 

Angående:

Bare sier ifra. Du burde ikke sende doble poster, der blir slettet av moderator. Har gjort denne feilen noen ganger selv. Trikk heller på rediger, så kan du skrive i tillegg i første post.

Endret av Jesu Blodet Renser
Lenke til kommentar

Nå tar du feil. Jeg sier ikke at alle muslimer er terrorister. Jeg har møtt flere, f.eks. hadde jeg en lang samtale med en drosjesjåfør. Vi diskuterte Jonah og hvalen. Men den terrorismen som kan spores tilbake til islamske tekster må da for all del kunne kalles islamsk. Hva skal vi kalle den, Terrorisme-Fra-En-Religion-Vi-Ikke-Kan-Avsløre-Navnet-På?

 

 

Nei men du spotter den hellige koranen. Terror er ikke i Islam. De tror de er muslimer, men de er ikke. Og jødene sier de er fordi de hater islam. De har media. De har pc spill og bruker alle metoder til å vise verden at Islam er terrorisme. De tror de er de beste folket i hele verden. Alle andre kan være slaver. Islam er problemet for dem. Fordi islam sier alle mennesker er like. Bare mennesker. Og mener man skal respektere hverandre selvom man ikke har den samme troen som Islam :)

 

Terrismen kommer fra mennesker som har satan i seg. Feil tro. Og det vet en som er sann muslim. Selvom de også kan si at Religion ikke vet sannheten :)

 

I koranen så står det dreper du ett menneske du dreper alle. Og det har Gud sagt. Se på Usa de har drept en millionn menneskr i I Irak. Muslimer hater terroisme på lik linje som kristne hater det. Men de kan tro de allikevel er og være terroister!

 

http://youtu.be/PLKWP002sbw

EN muslim er ikke enig med denne videon fullstendig. Fordi de mener man kan leve samme i fred hvis man lærer seg å repektere hverandre.

 

Og du skylder på koranen!

Se på din egen da? JESU MASSE JESUS GUDE BILDER AV en som skal ha vært hengt på korset og som vi alle skal tro på for da blir vi frelst. Det er ikke det som fører til frelse. Sannheten fører til frelse! OG den kan bare Komme fra GUD

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

står det ikke i bi

 

 

Nå tar du feil. Jeg sier ikke at alle muslimer er terrorister. Jeg har møtt flere, f.eks. hadde jeg en lang samtale med en drosjesjåfør. Vi diskuterte Jonah og hvalen. Men den terrorismen som kan spores tilbake til islamske tekster må da for all del kunne kalles islamsk. Hva skal vi kalle den, Terrorisme-Fra-En-Religion-Vi-Ikke-Kan-Avsløre-Navnet-På?

 

 

Nei men du spotter den hellige koranen. Terror er ikke i Islam. De tror de er muslimer, men de er ikke. Og jødene sier de er fordi de hater islam. De har media. De har pc spill og bruker alle metoder til å vise verden at Islam er terrorisme. De tror de er de beste folket i hele verden. Alle andre kan være slaver. Islam er problemet for dem. Fordi islam sier alle mennesker er like. Bare mennesker. Og mener man skal respektere hverandre selvom man ikke har den samme troen som Islam :)

 

Terrismen kommer fra mennesker som har satan i seg. Feil tro. Og det vet en som er sann muslim. Selvom de også kan si at Religion ikke vet sannheten :)

 

en sann muslim er vel den som bomber dritt

blir vel omtrent motsatt av det du sier

Endret av heckno
Lenke til kommentar

gud skrev vel ikke bibelen

det var en person akkurat som du

Nei, jeg har ikke profetiske evner. Bibelen ble styrt av Gud. Han virket gjennom disse profetene. Ja Bibelen ble skrevet av profeter, det vet vi godt. Boka kom ikke flyende fra himmelen. Det er de relativt få kristne som tror. Den ble skrevet av profeter inspirert av den Hellige Ånd. En lang prosess med flere involverte. Hele historien er ganske interessant om tilkjennegivelsen av Gud gjennom jødedommen og siden kristendommen. Kan godt sende en YouTube video om du skulle ønske et overblikk. Der vil du lære hvordan Guds Ord ble til, og hvordan Bibelens utbredelse viser at den og den alene er Guds Hellige Ord.Jeg skjønner at du stiller deg uforstående til dette om du ikke vet mye enda. Det kan vi rette på. Eller om du ønsker et avgrenset tema.

...

...

...

[Redigert]

Det jeg tror jeg og Sabell er enige om, selv om hun blander inn annen tro, det vil mulig rette seg, er at det finnes kun en veg, Jesus, og alternativet er Helvete. Årsaken finnes å erkjenne gjennom kjennskap til Bibelen.

Endret av Jesu Blodet Renser
Lenke til kommentar

k

 

 

gud skrev vel ikke bibelen


det var en person akkurat som du

Nei, jeg har ikke profetiske evner. Bibelen ble styrt av Gud. Han virket gjennom disse profetene. Ja Bibelen ble skrevet av profeter, det vet vi godt. Boka kom ikke flyende fra himmelen. Det er de relativt få kristne som tror. Den ble skrevet av profeter inspirert av den Hellige Ånd. En lang prosess med flere involverte. Hele historien er ganske interessant om tilkjennegivelsen av Gud gjennom jødedommen og siden kristendommen. Kan godt sende en YouTube video om du skulle ønske et overblikk. Der vil du lære hvordan Guds Ord ble til, og hvordan Bibelens utbredelse viser at den og den alene er Guds Hellige Ord.Jeg skjønner at du stiller deg uforstående til dette om du ikke vet mye enda. Det kan vi rette på. Eller om du ønsker et avgrenset tema.

 

kommer ikke til og se noe youtube video men kunne kanskje lært hvordan du lager en video som viser hvordan du får folk til og tro at du blir guds hellige hånd

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...