Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nærmer meg slutten, trenger tips:

 

 

Skal finne Gehrman ved et gammelt tre et eller annet sted. Jeg aner ikke hvor. Forslag?

 

 

Det er i Hunter's Dream, og du må igjennom den døren i hagen som har vært låst hele denne tiden. Døren er til høyre når du kikker opp mot huset.

 

 

 

Var faktisk litt morsomt, for jeg lurte veldig jeg også, men sprang rundt i HD og fant ham jo ganske kjapt, siden området er lite. Men da jeg døde og kom tilbake, så oppdager jeg at jo, det er jo faktisk et stort tre som strekker seg opp over huset (på høyre side), men det hadde jeg aldri tenkt over tidligere xP

 

Lenke til kommentar

At spillet er tregt kan man ikke gjøre så mye med, bortsett fra å løpe ifra alle fiendene. Men hele poenget med gameplayet i Bloodborne og Souls-spillene er å ta seg tid til å mestre våpen og fiender. Hvis alt man trengte å gjøre var å mashe x-knappen, så hadde spillene blitt dritkjedelige. Og du har plenty å velge imellom om du vil ha noe med raskere, mer hektisk gameplay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker at det ikke er button smashing ja, men kunne alikevell vært bedre. Er vertfall en bedring av dark souls spillene hvor combaten var helt forferdelig. Syns ikke jeg fikk så mye info i begynnelsen heller, fikk valget mellom 3 våpen men ingenting info om hvordan de var eller hva som var forskjelligt med de. Blir for dumt viss du må lese forum og diverse for info om slike ting. Ingen forklaring på stats heller.

Lenke til kommentar

Det er jo det som er sjarmen med spillene fra from software. Du får i det store og hele tatt finne ut det meste selv. Prøv og feil.

For meg er det helt ypperlig fordi jeg da lever meg inn i spillene og spillverdenen på en helt annet måte enn når jeg styres av journaler og kartpunkt til enhver tid.

 

Storkoser meg med bloodborne og Dark souls 2 for tiden. Må si at DS 2 i stabile 60fps er utrolig deilig å spille.

 

Bloodborne sine 30 som fort faller under det er...ikke like artig. Vi var tre stykker i co.op i går og det hakket så jævlig at det var ikke mulig å få til combat skikkelig.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet i går, men fikk ikke spilt før i dag. Er mitt første møte med denne typen spill og må si jeg har begynt å like det. I begynnelsen var det mye frustrasjon fordi jeg døde, men etterhvert ble jeg kjent med fiendene og våpnet mitt. Alt ble vesentlig lettere.

 

Har nå kommet fordi andre bossen og må bruke litt tid for å bli kjent med monstrene som vandrer der.

Endret av Unlikely
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får man beholde alle items for chalice dungeons når man starter NG+? Items som Ailing Loran chalice, Great Isz Chalice etc?

Jepp. CHalice dungeons og NG (+, ++ osv) scaler hver for seg, så teoretisk kan du vente med alt til ng+ (som jeg gjorde, hvor det da blir veldig, veldig enkelt til å begynne med... Eller så kan du spille så langt du klarer/orker og fortsette senere =)

 

Også materialene for å lage dungeons følger med videre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...