Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke spillet foran meg nå, så jeg husker ikke alle snarveiene. I alle fall, husker du broen med to store ulver på rett før cleric beast? Mellom ulvene og en stor trollfyr kan du gå ned i et hus, gå inn i huset, ned til første etasje, ut på baksiden og opp en trapp. Der er det en spak du kan åpne en port som går rett ut til den lampen. Og som alltid, se opp for fiender som kan overraske deg! Med den snarveien har du mye kortere vei til cleric beast fra lampen. Det er mange snarveier i det første området, og senere er det som regel en snarvei eller to som gjør veien til bossene mye kortere.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.., så dreper jeg alle de for så å gå videre gjennom gangen til venstre, der inne er det en diger satan som banker som en krigsfange på døra.

 

Gå gjennom gangen, men istedet for å ta trappetrinnene ned til området med den digre fyrer så knuser du det du finner av bokser og kister til venstre for deg. Da kan du hoppe ned og begynne å utforske området der. Du kommer også til stedet han over meg skriver om den veien også.

Lenke til kommentar

 

 

.., så dreper jeg alle de for så å gå videre gjennom gangen til venstre, der inne er det en diger satan som banker som en krigsfange på døra.

Gå gjennom gangen, men istedet for å ta trappetrinnene ned til området med den digre fyrer så knuser du det du finner av bokser og kister til venstre for deg. Da kan du hoppe ned og begynne å utforske området der. Du kommer også til stedet han over meg skriver om den veien også.

Takk for tips folks!

Lenke til kommentar

Hver gang jeg prøver å ta edderkoppvesenet Rom dreper han meg med det samme iceangrepet hver gang. Når han har tre små edderkoppminions igjen etter å ha teleportert en gang, skyter han en rekke ismagi jeg ikke klarer å dogde, og det dreper meg på første hver gang det treffer, selv når jeg ruller. Ikke får jeg summona noen til å assistere meg heller, virker ikke som den mest populære farmebossen akkurat.

 

edit:

GLem det. Jeg ga opp 'ta liv av alle edderkoppene'-strategien, og bare stormet på Rom. Ble ikke truffet en eneste gang, og det hele tok kanskje 45sekunder. For en dritboss.

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar

Hver gang jeg prøver å ta edderkoppvesenet Rom dreper han meg med det samme iceangrepet hver gang. Når han har tre små edderkoppminions igjen etter å ha teleportert en gang, skyter han en rekke ismagi jeg ikke klarer å dogde, og det dreper meg på første hver gang det treffer, selv når jeg ruller. Ikke får jeg summona noen til å assistere meg heller, virker ikke som den mest populære farmebossen akkurat.

 

edit:

GLem det. Jeg ga opp 'ta liv av alle edderkoppene'-strategien, og bare stormet på Rom. Ble ikke truffet en eneste gang, og det hele tok kanskje 45sekunder. For en dritboss.

Hahaha, been there - done that! Tok noen dødsfall før jeg innså at det var bare å kjøre på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du skal kvitte deg med de små edderkoppene (som jeg tror de fleste gjør, siden de kan oneshotte deg om du ikke følger med), så må du av og til svinge innom selve bossen og angripe for å hindre ham i å bruke det irriterende isangrepet.

 

Han bruker det først og fremst når du er for langt unna for de to andre angrepene, som er mye lettere å dodge. Det går an å dodge isangrepet også, trikset er å springe mot bossen, i stedet for å gå sidelengs eller bakover.

 

By far den mest irriterende bossen i spillet, forresten.

Lenke til kommentar

Beklager truppelpost..men jeg har driti på draget nå tror jeg.

Jeg har holdt på såpass lenge med første boss at våpenet mitt begynte å bli slitt, kom advarsel hele tiden om at det ikke var mye liv igjen på det. Så jeg drar tilbake til Hunters Dream for å se om jeg kan kjøpe nytt eller reparere det, så presterte jeg å selge øksa til the messenger, og jeg kan ikke kjøpe noe tilbake...så alt jeg har for øyeblikket er pistolen.

Lenke til kommentar

Det han sa. Badges låser opp ting for kjøp, og det første settet med trick weapons er ganske billige (1000 echoes for ett, tror jeg). Om du ikke vil starte på nytt, så ligger det også et våpen (Saw Spear) på bunnen av "varehuset" i Sewer-delen av Central Yharnam. Minner en del om Saw Cleaver - lengre rekkevidde, men litt tregere. Den burde funke til du kan kjøpe et nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...