Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

 

Får man beholde alle items for chalice dungeons når man starter NG+? Items som Ailing Loran chalice, Great Isz Chalice etc?

Jepp. CHalice dungeons og NG (+, ++ osv) scaler hver for seg, så teoretisk kan du vente med alt til ng+ (som jeg gjorde, hvor det da blir veldig, veldig enkelt til å begynne med... Eller så kan du spille så langt du klarer/orker og fortsette senere =)

 

Også materialene for å lage dungeons følger med videre

Okay, nice da hold på med plat. Er fortsatt på min første playthrough. Mangler bare å drepe Queen i chalice og siste bonus boss for "true ending" som er klar for å drepes. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler egentlig å ta fleste bossene. Witch of Hemwick/generell spoiler:

Witch of Hemwick er f.eks. teknisk sett optional i både NG og NG+, men det er jo litt stusselig å gjøre resten av spillet uten Caryll Runes.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg fikk aldri brukt noen av dem, endte opp på 99 stk. som er maks :p Men det er en eller annen fiende som stjeler de fra deg, husker ikke akkurat hvor eller hvilken det var. Ser ut som en zombi med en støvsugerslange ut av hodet, suger seg fast og stjeler bl.a. gal mans kunnskap.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Da er jeg kommt til tredje bossen, har gått greit på de andre. Andre og tredje forsøket. Men fy fader så mye jeg har død på random mobs rundt omkring :) Har enda ikke oppgradert noe våpen for jeg vet ikke hva som er best:s Bruker øksa en del men jeg har lest om det sverdet du får etter tredje bossen så tenkte vente på det.

Lenke til kommentar

Jeg har hentet og brukt tre navlestrenger, er det noe jeg kan gjøre for å lettere komme meg forbi sistebossen

(sistebossene)

 

 

Er han

/de

svake mot noe spesifikt? Jeg er litt utbrent på Bloodborne, og vil helst bli ferdig med denne bossfighten så fort og enkelt som overhode mulig. Jeg diggger spillet, men det skal bli godt å legge det fra meg en god stund.

Lenke til kommentar

Jeg har hentet og brukt tre navlestrenger, er det noe jeg kan gjøre for å lettere komme meg forbi sistebossen

(sistebossene)

 

 

Er han

/de

svake mot noe spesifikt? Jeg er litt utbrent på Bloodborne, og vil helst bli ferdig med denne bossfighten så fort og enkelt som overhode mulig. Jeg diggger spillet, men det skal bli godt å legge det fra meg en god stund.

 

 

Gehrman er svak mot Arcane og Bolt, men Fire funker også bortimot like godt. Ellers er det beste å prøve å ta visceral attacks mot han, var den måten jeg tok han på i hvert fall.

Moon Presence er like sterk/svak mot alt. Relativt lite HP på den dog så mest bare om å kunne dodge og angripe nok, spesielt etter at den gjør de angrepet som gjør at du bare har 1 HP igjen da den står stille lenge nok til at du kan ta ca 1/3 av hele HP baren dens da :p

Var i hvert fall sånn jeg tok begge to.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...