Gå til innhold

Diskusjon om/rundt Bloodborne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sweet, da fikk man rushet til Chikage på level 36 for bloodtinge build :fun:

Er det slik at Chikage er pointless om man ikke plasserer masse Points på Bloodtinge?

Er lvl 100 nå og har bare ca 12 Points der. Har fått våpenet, men bruker det ikke noe særlig.

Holder meg til Tonitrus som er maxa. Og jobber litt med den som jeg fikk etter kampen med...en kar i rullestol.

Lenke til kommentar

 

Sweet, da fikk man rushet til Chikage på level 36 for bloodtinge build :fun:

Er det slik at Chikage er pointless om man ikke plasserer masse Points på Bloodtinge?

Er lvl 100 nå og har bare ca 12 Points der. Har fått våpenet, men bruker det ikke noe særlig.

Holder meg til Tonitrus som er maxa. Og jobber litt med den som jeg fikk etter kampen med...en kar i rullestol.

 

 

Den scaler med skill i vanlig form og når du transformer den med L1 så scaler den med bloodtinge.

Lenke til kommentar

Er det sånn at neste boss etter father gascoine er i cathredal ward eller old yarnham? old yarnham virker det bare som om det bare er han jævelen i tårnet med gunnern, og han jegeren som angriper der nedenfor tårnet. Utforsket en del i cathedral ward før jeg gikk til old yarnham, fant ikke noe spesielt bortsett fra noen giganter. Burde kanskje gå tilbake å utforske mer der?

Lenke til kommentar

Haha, jeg har ikke letet så lenge, men der nede nedfor tårnet der han andre jegeren er så sprang jeg bortover området han sto på men ble skutt ihjel av han løknakken oppi tårnet, vet jeg kan gå opp til han og sloss. Men skulle ønske det gikk å snike seg til han.

 

Hvis du kommer deg til stigen hvor du kan klarte opp til ham, så kan du i stedet gå videre frem. Du skal lengere ned, så du kan ignorere både han med maskingevær og han andre hunteren (når jeg sier ignorere mener jeg selvsagt løpe fra, de følger ikke etter deg)

 

Edit: kom på det at du KAN ignorere old yahrnam for så å komme inn en bakvei og slippe unna han med maskingevær helt.. Men vil anbefale å prøve til du klarer å løpe forbi ham, da du ellers må vente en stund ut i spillet og drepe en annen optional boss...

 

 

 

Hvilken lvl er du forresten? Tror jeg har en karakter som kan være i nærheten hvis du trenger noe hjelp noe sted =)

Endret av Anech!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...