Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av de med øyne som lyser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg blir så betatt av folk med søte øyne og som smiler med munnen. Hvorfor er det det jeg faller for og tenker på, enn personligheten eller at de er opptatt, som burde få meg til å ikke bli betatt?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet (endret)

Følelser og fornuft nok ikke alltid helt i synk, nei. Det er en av utfordringene som gjør livet verdt å leve. Nyt det.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Skrevet

Herregud jeg blir så betatt av folk med søte øyne og som smiler med munnen. Hvorfor er det det jeg faller for og tenker på, enn personligheten eller at de er opptatt, som burde få meg til å ikke bli betatt?!

Du tenker for mye på ABB

• Liker 5
Skrevet

Du tenker for mye på ABB

Han og en annen har de herlige øynene.

Skrevet (endret)

Du tenker for mye på ABB

Its Hitler isnt it?

Endret av Henrik2k
  • Liker 6
Skrevet

Du tenker for mye på ABB

Ja de er helt fantastiske. Selv om jeg synes ABB stort sett bare myser.

Skrevet (endret)

Du tenker for mye på ABB

Its Hitler isnt it?

Ah crap du kom meg i forkjøpet Henrik..

Hvis jeg smeller opp dådyrøynene mine, blir du gay for meg da, eller fungerer dette kun med mannfolk?

Endret av medlem-124997
  • Liker 1
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q
Skrevet

Its Hitler isnt it?

32658960.jpg

Skrevet

Jeg vant skolens peneste øyne i herreklassen i min ungdom(noen år siden) det året vi hadde den kåringen på ballet :p

Da må vi se bilde av deg!

Skrevet

Its Hitler isnt it?

32658960.jpg

Han virker jo som en kjekk og romantisk type.

mein.jpg

Er ikke hva personen har gjort som gjør meg interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...