Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Drømmedama er tjue år,

Hun har, dobbel d-skål og langt blondt hår hun har,

faste lår, en prinsesse på erten og gidder ikke snakke om hvor mye sprett hun har i stjerten er beskjeden,

men småfrekk med gode manerer og får lange blikk når vi er ute og spaserer har frokosten klar når jeg kommer hjem fra barrunder vekker meg i miniskjørt og spør hva hun har under."

Lenke til kommentar
"Drømmedama er tjue år,

Hun har, dobbel d-skål og langt blondt hår hun har,

faste lår, en prinsesse på erten og gidder ikke snakke om hvor mye sprett hun har i stjerten er beskjeden,

men småfrekk med gode manerer og får lange blikk når vi er ute og spaserer har frokosten klar når jeg kommer hjem fra barrunder vekker meg i miniskjørt og spør hva hun har under."

 

 

Hvis du har såpass mye tekst fra sangen skal det ofte bare et google søk og du finner ut både artist og sangtittel. :)

 

Erik og Kriss - Unnskyld Frøken

Endret av Noteknekk
Lenke til kommentar
"Drømmedama er tjue år,

Hun har, dobbel d-skål og langt blondt hår hun har,

faste lår, en prinsesse på erten og gidder ikke snakke om hvor mye sprett hun har i stjerten er beskjeden,

men småfrekk med gode manerer og får lange blikk når vi er ute og spaserer har frokosten klar når jeg kommer hjem fra barrunder vekker meg i miniskjørt og spør hva hun har under."

 

Hvis det er låta til den teksten, så er det "Erik og Kriss - Unnskyld Frøken"

 

Edit: Er lurt å oppdatere siden en gang i blant :p

Endret av DeathCab
Lenke til kommentar
Finnes det to utgaver av Guns'n Roses' sang "Dont't cry"? Har hørt den med to helt forskjellige tekster i hvert fall, og bare lurer på hvilket album de forskjellige er på, evt. om den andre har et annet navn.

 

 

Litt forvirret. :S

 

 

Passer kanskje ikke heeelt inn i denne tråden, men gidder ikke å lage en ny topic for et slikt spørsmål.

 

"Don't Cry" is a power ballad by hard rock band Guns N' Roses, two versions of which were released simultaneously on different albums. The version with the original lyrics is the fourth track on Use Your Illusion I, while the version with the alternate lyrics is the thirteenth track on Use Your Illusion II. Only the vocal tracks differ, and even then only in the verses; however, in those verses, not only are the words entirely different, but the meter and melody are also slightly different. There is also a third version, never officially released, which was recorded during Appetite for Destruction sessions in 1986.
Lenke til kommentar

Denne kan være vanskelig, men prøver allikevel. Husker neppe teksten helt riktig, går noe sånt som: "I'm no murderer, I don't wanna be a murderer..." Kan godt være at det er murdera, murda, eller noe sånt. Tror det er en dame som synger, litt mørk/grov damestemme. Har prøvd å googla men uten å finne rett sang. Håper noen kjenner igjen teksten:)

Lenke til kommentar
Denne kan være vanskelig, men prøver allikevel. Husker neppe teksten helt riktig, går noe sånt som: "I'm no murderer, I don't wanna be a murderer..." Kan godt være at det er murdera, murda, eller noe sånt. Tror det er en dame som synger, litt mørk/grov damestemme. Har prøvd å googla men uten å finne rett sang. Håper noen kjenner igjen teksten:)

 

Jeg vet hvilken sang du mener, men ikke snakk om at jeg kommer på hvem det var som hadde den :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...