Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva sangen som en med heliumstemme synger. hørte den på nrk i går i en reklame for gode minner i jula gjennom tidene..

 

Tror det er noe disney greier. Kan kanskje være Woody Wood. heliumstemmen synger hvertfall slik : DA-daba-daba,daba-daba,daba-daDA ( rett ette her er det en mørk tone og en lys tone etter hverandre 3 ganger på rad med dobbel lys på slutten xD

 

noen som har peiling ? :D

 

Jeg tenkte på hamsterdance, uten at jeg helt ser at det kan være den

http://www.youtube.com/watch?v=76HcLEunsws

ja det kan minne veldig :D men den jeg tenker på er mer disney og gammeldags og ikke no techno lissom

Rimelig sikker paa at det er Hakke Hakkespett sin speeda version av en eller annen søramerikansk folkevise uten at jeg kan si mer enn at jeg saa en spesial som forklarte hvordan den kom til verden en eller annen gang for lenge siden...

Lenke til kommentar
hvem er det som har originalen til gigi d'agostino I'll fly with you? prøver å google men finner kun versjonen til gigi d'agostino...

 

 

Eneste jeg kan finne er Encore/Pär Stenhammar - L'amour toujours (i'll fly with you). Men usikker på om det er han/de som har lagd den.

 

edit: youtube

 

Finnes også en kar som heter Sagi Rei som har gjort coverversjoner..

Endret av raid2
Lenke til kommentar
I disse dager går det et slikt "innslag" på NRK hvor "gamle minner" blir vist på skjermen mellom programmene. I slutten av dette innslaget kommer det en slags pianospilt melodi. Vet noen hva denne heter? Jeg føler den kommer i samme sjanger som "Severin Suveren-sangen".

Du tenker nok på temamusikken fra NRK-dokumentarserien "Livet er Svalbard". God jul! :xmas:

Livet_er_Svalbard.mp3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
I disse dager går det et slikt "innslag" på NRK hvor "gamle minner" blir vist på skjermen mellom programmene. I slutten av dette innslaget kommer det en slags pianospilt melodi. Vet noen hva denne heter? Jeg føler den kommer i samme sjanger som "Severin Suveren-sangen".

Du tenker nok på temamusikken fra NRK-dokumentarserien "Livet er Svalbard". God jul! :xmas:

Livet_er_Svalbard.mp3

JA! :D Tusen takk! :love:

Lenke til kommentar
hvem er det som har originalen til gigi d'agostino I'll fly with you? prøver å google men finner kun versjonen til gigi d'agostino...

 

 

Eneste jeg kan finne er Encore/Pär Stenhammar - L'amour toujours (i'll fly with you). Men usikker på om det er han/de som har lagd den.

 

edit: youtube

 

Finnes også en kar som heter Sagi Rei som har gjort coverversjoner..

 

takker så mye for hjelp:)

Lenke til kommentar

Har sett folk har spurt om lignende før, men er ikke den sangen jeg leter etter. MEner denne sangen bare er radioreklame for Canal+. Er "Rule Britannia"-sangen. Begynner med ei jenter som synger, så tar "fans" over. Tydelig at det har med fotball å gjøre. Finnes sikkert på en samleplate. Noen som vet hva den heter?

 

Det heter visst Rule Britannia. Fant den ikke på samleplate...

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
hvem er det som har originalen til gigi d'agostino I'll fly with you? prøver å google men finner kun versjonen til gigi d'agostino...

 

 

Eneste jeg kan finne er Encore/Pär Stenhammar - L'amour toujours (i'll fly with you). Men usikker på om det er han/de som har lagd den.

 

edit: youtube

 

Finnes også en kar som heter Sagi Rei som har gjort coverversjoner..

 

takker så mye for hjelp:)

 

Den der er bare ny utgave av Gigi's sin låt, det står jo på låtbeskrivelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...