Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvilken låt som spilles på Viasat 4 under reklamen for seriene de sender (innen spenning, lidenskap osv)? Hovedsaklig instrumental musikk, men det synges et eller annet med "fell apart" før reklamen er over.

 

 

Moby - Extreme ways

 

Samme sangen som i bourne's ultimatum

Lenke til kommentar

Har prøvd å søke, men finner generelt lite som omhandler sangen jeg leter etter når jeg søker på "vg reklame", "vg" og "stille i fjøset".

 

Så, noen som kan fortelle meg hva siste sang i VG-reklamen med LSK og VIF-fansen som møtes på en t-bane-stasjon og en random dude bare eksploderer i sang og mot slutten klikker helt med noe som høres ut som "Nå er det stille i fjøset på deg og deg og deg" er?

 

*bli gal*

Lenke til kommentar

Jeg har en svært vanskelig oppgave for dere, som jeg egentlig ikke forventer å få et svar på, men må prøve likevel.

 

Refrenget i sangen begynner med et ord som starter med in, un, eller en. Det hørtes ut som in.. men det er ikke lett å si da jeg ikke hørte spesielt godt etter. Tror det er en forholdsvis ny sang, og omtrent den eneste jeg ikke mislikte sterkt av det som ble spilt på nyttårsfesten i går.

Lenke til kommentar
Jeg har en svært vanskelig oppgave for dere, som jeg egentlig ikke forventer å få et svar på, men må prøve likevel.

 

Refrenget i sangen begynner med et ord som starter med in, un, eller en. Det hørtes ut som in.. men det er ikke lett å si da jeg ikke hørte spesielt godt etter. Tror det er en forholdsvis ny sang, og omtrent den eneste jeg ikke mislikte sterkt av det som ble spilt på nyttårsfesten i går.

 

Engelsk, Norsk, Svensk, Arabisk, Fransk, Dansk????

Rap, Hip Hop, Pop, Jazz, Rock, Punk, Opera????

Mannlig, kvinnelig, gutt, jente... vokalist messig altså

 

Du er nødt å gi oss litt mer å gå på

Endret av Footy
Lenke til kommentar

Engelsk. Aner i grunnen ikke hvilken sjanger det går under, men vil kanskje anta Rn'B. Vokalistmessig? Husker ikke.

 

Ganske så håpløst å finne med andre ord. :p

 

En kamerat sa at refrenget visstnok besto av "Infamous, what'cha gonna do", men det tror jeg egentlig ikke noe særlig på. Mener det var noe annet, men kommer ikke på hva. Det legges iallfall trykk på midtdelen av det første ordet.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Har prøvd å søke, men finner generelt lite som omhandler sangen jeg leter etter når jeg søker på "vg reklame", "vg" og "stille i fjøset".

 

Så, noen som kan fortelle meg hva siste sang i VG-reklamen med LSK og VIF-fansen som møtes på en t-bane-stasjon og en random dude bare eksploderer i sang og mot slutten klikker helt med noe som høres ut som "Nå er det stille i fjøset på deg og deg og deg" er?

 

*bli gal*

Er ikke det en slik fotballsang da.. som supporterne på stadion synger? Er vel ikke noen full sang da kanskje - bare slik "hat" sang mot det andre laget???

Endret av granny
Lenke til kommentar
Norsk hip-hop, jeg tror det er Gatas Parlament som har den, men jeg finner den ikke på sidene deres, ikke på limewire og ikke på google.

 

Uansett, sangen heter mest sannsyneligvis "Inkassotrollet". De rapper om masse regninger og at dett trollet kommer og spiser deg :p

 

Uansett, er det noen som har den sangen, eller vet noe om den? Jeg finner den ikke noen steder.

 

Edit: Om noen skulle rope om oppfordring til piratkopiering siden jeg spørr om sangen, så har Gatas lagt ut alt sitt materiale gratis på hjemmesiden deres. Bare sånn BTW :p

 

Gatas Parlament - InkassoDYRET. Jeg fant jeg fant :p

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen som en med heliumstemme synger. hørte den på nrk i går i en reklame for gode minner i jula gjennom tidene..

 

Tror det er noe disney greier. Kan kanskje være Woody Wood. heliumstemmen synger hvertfall slik : DA-daba-daba,daba-daba,daba-daDA ( rett ette her er det en mørk tone og en lys tone etter hverandre 3 ganger på rad med dobbel lys på slutten xD

 

noen som har peiling ? :D

 

Jeg tenkte på hamsterdance, uten at jeg helt ser at det kan være den

http://www.youtube.com/watch?v=76HcLEunsws

ja det kan minne veldig :D men den jeg tenker på er mer disney og gammeldags og ikke no techno lissom

Mener det er fra en Donald Duck-tegnefilm, er ikke sikker.

 

Kan det være denne? Spol frem til 1 minutt ute i videoen så er det.

 

Unnskyld, svarte visst på et gammelt innlegg nå. Min feil.

Endret av someOen
Lenke til kommentar
Trenger hjelp med å finne navnet på låta i opptaket! Er med bare et kort gitarriff. Hørte den i viva la bam sesong 4 episode 1, 4min. og 7sek. ut i episoden.

 

Tror det kan være noe av Children of Bodom eller noe i den stilen, men er ikke sikker. Kan noen hjelpe meg!?

 

 

 

 

 

Her er episoden, sangen kommer altså på 04:07 da eiffeltårnet blir grønt.

 

Se filmen hos Youtube

 

 

 

100kr inn på kontoen til den som knekker denne nøtta! :new_woot:

Viva_la_bam_sang.wav

Endret av Haddock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...