Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Denne kan være vanskelig, men prøver allikevel. Husker neppe teksten helt riktig, går noe sånt som: "I'm no murderer, I don't wanna be a murderer..." Kan godt være at det er murdera, murda, eller noe sånt. Tror det er en dame som synger, litt mørk/grov damestemme. Har prøvd å googla men uten å finne rett sang. Håper noen kjenner igjen teksten:)

 

Jeg vet hvilken sang du mener, men ikke snakk om at jeg kommer på hvem det var som hadde den :(

Kan det være Rihanna sin Unfaithful?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne kan være vanskelig, men prøver allikevel. Husker neppe teksten helt riktig, går noe sånt som: "I'm no murderer, I don't wanna be a murderer..." Kan godt være at det er murdera, murda, eller noe sånt. Tror det er en dame som synger, litt mørk/grov damestemme. Har prøvd å googla men uten å finne rett sang. Håper noen kjenner igjen teksten:)

 

Jeg vet hvilken sang du mener, men ikke snakk om at jeg kommer på hvem det var som hadde den :(

Kan det være Rihanna sin Unfaithful?

 

 

Nei, det er en eldre sang h*n er ute etter. Husker den ble spilt en del på den lokale ungdomsklubben da jeg pleide å henge der, og det er typ 7-8 år siden, så den er minimum såpass gammel. Tror den kom enten rundt midten av 90-tallet, eller på siste halvdel av 90-tallet en gang.

Lenke til kommentar
Sikkert spurt om før men;

Hva heter artisten som spiller i reklamen for Greys Anatomy reklamen på Tv2?

Reklamen er på vell over 2-3 minutt. Husker ikke hva hun heter :dontgetit:

Ja, det er spurt om før, og det går an å søke i tråden ;) Uansett, det er Brandi Carlile - The Story.

 

 

Denne kan være vanskelig, men prøver allikevel. Husker neppe teksten helt riktig, går noe sånt som: "I'm no murderer, I don't wanna be a murderer..." Kan godt være at det er murdera, murda, eller noe sånt. Tror det er en dame som synger, litt mørk/grov damestemme. Har prøvd å googla men uten å finne rett sang. Håper noen kjenner igjen teksten:)

 

Jeg vet hvilken sang du mener, men ikke snakk om at jeg kommer på hvem det var som hadde den :(

Kan det være Rihanna sin Unfaithful?

 

 

Nei, det er en eldre sang h*n er ute etter. Husker den ble spilt en del på den lokale ungdomsklubben da jeg pleide å henge der, og det er typ 7-8 år siden, så den er minimum såpass gammel. Tror den kom enten rundt midten av 90-tallet, eller på siste halvdel av 90-tallet en gang.

Det må jo bare være Leila K - Murderer :)
Lenke til kommentar
Denne kan være vanskelig, men prøver allikevel. Husker neppe teksten helt riktig, går noe sånt som: "I'm no murderer, I don't wanna be a murderer..." Kan godt være at det er murdera, murda, eller noe sånt. Tror det er en dame som synger, litt mørk/grov damestemme. Har prøvd å googla men uten å finne rett sang. Håper noen kjenner igjen teksten:)

 

Jeg vet hvilken sang du mener, men ikke snakk om at jeg kommer på hvem det var som hadde den :(

Ang. denne sangen så er det ikke Leila K eller Rihanna, men fint at dere prøver å hjelpe :) Er spent på om Eldritch kan være på sporet av den, hope so!

Lenke til kommentar

Her kan du høre sangen

 

Det er intro-sangen jeg er på jakt etter.

Mener på den heter Angel og er en "lyn" sang (Whatever that means)

Lurer på om noen kan hjelpe meg litt videre, eventuelt hvor jeg kan se hva sangen heter, finne mer info etc etc.

 

trenger virkelig den sangen til et prosjekt, så jeg setter pris på all hjelp jeg kan få i juletiden :)

 

God jul og godt nyttår, og takk til alle som hjelper!

Lenke til kommentar
Denne kan være vanskelig, men prøver allikevel. Husker neppe teksten helt riktig, går noe sånt som: "I'm no murderer, I don't wanna be a murderer..." Kan godt være at det er murdera, murda, eller noe sånt. Tror det er en dame som synger, litt mørk/grov damestemme. Har prøvd å googla men uten å finne rett sang. Håper noen kjenner igjen teksten:)

 

Jeg vet hvilken sang du mener, men ikke snakk om at jeg kommer på hvem det var som hadde den :(

Pliiiis Eldritch, har du kommet på hva den het? Tar jeg ikke feil går den noe slikt, slik jeg husker den fra festen igår men, pokker ta, ikke var i stand til å få spurt hva den het: "I'm a murderer, I don't wanna be no murderer.....muuurderrrer" ganske sikker på den første delen. Og ganske så sikker på at det er en mørk, litt grov, kvinnestemme som synger. Ordet murderer går igjen veldig ofte i sangen.

Lenke til kommentar
Jess!! :) Hva er egentlig Track ID?

 

Sånn sak til mobilen som tar opp lyd og sjekker i en database med flere tusen sanger. Sonyericsson.no

 

Burde nesten lagt ut link og instrukser til det programmet i førsteposten for det er ganske genialt :p

Går ant å bruke track-id via nettet også, bare sørg for å ha filene i amr-format

link: http://unlock.no/trackid/index.php

EDIT: konvertere filer til amr kan gjøres over nett herfra: http://media-convert.com/

Endret av gasolina
Lenke til kommentar
Heisann!

 

Noen som vet hvilken sang de spiller på den nye Canal Plus reklamen?

Det er den reklamen hvor de presenterer de nye seriene, fillmene og sportskanalene.

Og hvor de tilslutt sier:"Canal pluss, 10 år med underholdning!"

 

Det er en herlig melodiøs gitarspill i bakgrunnen som jeg synes er nydelig.

 

 

-J

 

Jeg fant den! Den heter Ventura Highway, av et band som heter America.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...