Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heisann

 

mener å ha hørt denne introen i en annen låt.

piano delen tenker jeg på i begynnelsen. har hørt en låt for lenge lenge sia som hadde samme begynnelse. eller så var den kanskje litt annerledes husker ikke dessverre. noen som vet hvilken låt den andre er?

 

Flipsyde - Happy Birthday ;)

 

ahh tusen takk. du reddet dagen min.

Lenke til kommentar

Dette har iritert meg ganske lenge nå, uten og finne rette sangen! hørte sangen i februar i år, på p4 (tror jeg!) om natta, der musikk går i ett uten at noen sier hva sangen heter. Husker svært lite av selve sangen, men i refrenget gikk det sånn: "strange kinda" ett eller annet også kommer det rett etterpå noe med"revelation", det er en mannlig sanger, pop sjanger. Høres litt ut som det norske bandet Zuma, men har ikke funnet noe av de, har ikke undersøkt alle sangene deres, men er det noen som vet hvem dette kan være?

Endret av sol20
Lenke til kommentar
Først, henter opp igjen et tidligere spørsmål jeg hadde. Sangen her:

 

Så, til dere som har Queens of the Stone Age DvDen "Over the Years and Through the Woods". Musikken som går i menyen, er den en sang eller bare noe laget spesielt for DvDen? Kunne sittet og hørt på den ganske så lenge, bare litt kjipt når den starter om igjen hele tiden :closedeyes:

(Tar den opp og laster den opp hit senere)

Hm, vedleggstrøbbel. :hmm:

 

Lenge siden du spurte, men hvis du enda lurer heter den "Spiders & Vinegaroons" og er å finne på Kyuss/QOTSA split EP'n.

Lenke til kommentar

Er en reklame for noen serier på en av kanalaene på tv. i denne reklamen reklamerer de for BLA the riches, og andre. høres litt ut som en moby sang.. noen som vet hvilken sang som spilles til reklamen.. husker ikke akkurat hva han synger men han sier noen ord.. tror det er cmon eller noe slikt.. ikke sikker. noen som kan hjelpe meg litt her?

 

 

han sier "oohh baby, ohh baby let us tell apart" eller noe sånt.. ikke cmon :p

 

 

sangen het visst extreme ways med moby! fdany n selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av santacruze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...