Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ble spilt en sang av Tom Waits på dagens Beat for Beat. Jeg fikk hverken med meg navnet på sangen eller artisten som utførte den, men jeg likte det jeg hørte. Er det noen her som så dette programmet, og vet hva sangen heter? Beklager at jeg gir dere lite å jobbe med.

Kanskje denne siden kan hjelpe deg http://www.nrk.no/programmer/tv/beat_for_beat/1.3401540

Du kan forøvrig se programmet her, http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/320639 og så henvise til hvilken du mener

Endret av gasolina
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Den sangen Cody i step by step alltid synger (og spiller) når han er nedfør. Hva heter den? "I got the blues. I got the blues. I got the I-got-Karen-in-trouble- blues".

Finnes det noe navn på den eller? =P

Lenke til kommentar
Hei, hørte en sang på en sånn reklame greie på NRK i sommer, der ho sang blant anna, "beacause i'm free". Så hørte jeg sangen igjen på en konsert av "Dionne Warwick" på NRK1 i kveld.

 

Men finner ikke den sangen, noen som kan hjelpe? :)

 

Mvh. Eirik

 

Raindrops keep falling from my head? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Den sangen Cody i step by step alltid synger (og spiller) når han er nedfør. Hva heter den? "I got the blues. I got the blues. I got the I-got-Karen-in-trouble- blues".

Finnes det noe navn på den eller? =P

Har egentlig ikke peiling, men har hørt den mange ganger selv. Det virker logisk at den heter "I got the blues". ;)

Lenke til kommentar
Hei, hørte en sang på en sånn reklame greie på NRK i sommer, der ho sang blant anna, "beacause i'm free". Så hørte jeg sangen igjen på en konsert av "Dionne Warwick" på NRK1 i kveld.

 

Men finner ikke den sangen, noen som kan hjelpe? :)

 

Mvh. Eirik

 

Raindrops keep falling from my head? :p

 

Takker, der var den :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Hørte en sang på et utested i går, som de avsluttet kvelden med. Det eneste jeg husker er "about love, love, love" (var litt bedugget :ermm: ). Det var en mannlig artist med litt lys stemme, og sangen var rolig - litt sånn slow-aktig. Noen som vet hvilken sang dette kan være?

Endret av kaka
Lenke til kommentar

En gang hørte jeg et metalcover av Bomfunk MC's "Freestyler". Jeg er ganske sikker på at noen linket til den her på forumet for temmelig lenge siden, men har selvsagt ikke denne på PC-en enda.

 

Har forsøkt å søke litt rundt, men det virker umulig å finne. Kan noen hjelpe meg? :)

 

Edit:

Klarte selvsagt å finne den nå. For de interesserte:

 

"Machinae Supremacy - Sidstyler"

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Hei.

 

Hørte en sang på et utested i går, som de avsluttet kvelden med. Det eneste jeg husker er "about love, love, love" (var litt bedugget :ermm: ). Det var en mannlig artist med litt lys stemme, og sangen var rolig - litt sånn slow-aktig. Noen som vet hvilken sang dette kan være?

 

BT - Simply Being Loved (Somnambulist)?

 

 

Anyway, hørte på Ventelo Topp 40 isted, noen som vet hvor jeg finner hele lista?

De spilte en remix eller cover av Taylor Dayne - Do You Want It Right Now som jeg gjerne skulle hatt navnet på...

Lenke til kommentar
Hei.

 

Hørte en sang på et utested i går, som de avsluttet kvelden med. Det eneste jeg husker er "about love, love, love" (var litt bedugget :ermm: ). Det var en mannlig artist med litt lys stemme, og sangen var rolig - litt sånn slow-aktig. Noen som vet hvilken sang dette kan være?

 

BT - Simply Being Loved (Somnambulist)?

 

Nope, var ikke den :(

Endret av kaka
Lenke til kommentar

"Dire Straits With Eric Clapton Wembley Arena, London on June 11, 1988"

 

Det er det jeg finner konserten heter

 

Edit: Sangene de spilte

 

Track List:

1) Walk of Life

2) Sultans of Swing

3) Romeo and Juliet

4) Money for Nothing

5) Brothers In Arms

6) Wonderful Tonight

7) Solid Rock

 

Ihvertfall de som ligger på CD-en da

Endret av Footy
Lenke til kommentar

Noen som vet hva sangen/stykket som spilles helt på slutten av filmen Master And Commander heter? Den når Crowe spiller "gitar" på fiolinen sin. TrackID eller Tunatic finner ingen ting. Kn Det være Mozart?

 

EDIT: Denne er løst. Stykket er "så klart" La Musica Notturna Delle Strade Di Madrid av Luigi Boccerini!

Endret av Imposter
Lenke til kommentar
"Dire Straits With Eric Clapton Wembley Arena, London on June 11, 1988"

 

Det er det jeg finner konserten heter

 

Edit: Sangene de spilte

 

Track List:

1) Walk of Life

2) Sultans of Swing

3) Romeo and Juliet

4) Money for Nothing

5) Brothers In Arms

6) Wonderful Tonight

7) Solid Rock

 

Ihvertfall de som ligger på CD-en da

 

Takker :)

 

når jeg tenkte meg så er det en nelson mandela konsert :)

fordi jeg har hatt denne på pcn engang. men mista den. var derfor jeg ville vite hva den het, men takker alikevell :)

Endret av Danielsm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...