Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en sang på hjernen nå i ett par dager, og jeg er nødt til å finne ut hvor jeg kan få tak i den.

Den er ganske gammel, tror jeg, har hatt den på en absolutt music cd en gang, muligens..

 

Jeg trodde sangen het skip-man eller noe sånt, men klarer ikke laste den ned, og finner heller ikke noe når jeg googler det..

 

Sangen går litt sånn: im a skip-man (?). Bibappa badaboo, bappa badaboo, bibappa baddaboo....

 

og sånn fortsetter den vel stort sett... enkel sang egentlig, men var ikke like enkelt å laste den ned...

 

er det noen som vet artisten som synger denne sangen, eller eventuelt hva sangen heter i det hele tatt? Blir gal av å bare ha den på hjernen...

Lenke til kommentar
Jeg har hatt en sang på hjernen nå i ett par dager, og jeg er nødt til å finne ut hvor jeg kan få tak i den.

Den er ganske gammel, tror jeg, har hatt den på en absolutt music cd en gang, muligens..

 

Jeg trodde sangen het skip-man eller noe sånt, men klarer ikke laste den ned, og finner heller ikke noe når jeg googler det..

 

Sangen går litt sånn: im a skip-man (?). Bibappa badaboo, bappa badaboo, bibappa baddaboo....

 

og sånn fortsetter den vel stort sett... enkel sang egentlig, men var ikke like enkelt å laste den ned...

 

er det noen som vet artisten som synger denne sangen, eller eventuelt hva sangen heter i det hele tatt? Blir gal av å bare ha den på hjernen...

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Scatman_John

 

http://www.youtube.com/watch?v=y2wMsnE2cvI

Lenke til kommentar

Hei

 

Leter etter en sang som jeg har hørt en del på radioen i det siste. Det er en ganske populær hip hop / rnb sang, som blir spilt en del for tiden. Sist jeg hørte den fikk jeg skrevet ned noen linjer i fra refrenget:

 

I'm rolling out two in the day, you get mad cause I'm going away.

Er ikke helt sikkert på om dette er hva som egentlig blir sunget, men noe i den duren.

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Hei.

 

Dere kan kanskje hjelpe meg med den sangen som den finske 18 åringen har på sitt youtube klipp ?

 

De synger noe om son off god...I am your`e nightmare....

 

Vil ikke legge ut linken til den siden....(enda), men jeg antar at Dere vet hvem jeg skriver om.

 

Takker Dere på forhånd.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

 

Oppdatert 09 November 2007.

 

Legger med en link til Den Finske morderen......

 

Det er sangen på den siste "ruten" til Dagbladet.

Endret av Wild Berries
Lenke til kommentar

Satt å så på svisj(eller hva den kanalen heter) her om dagen, da så jeg en live opptreden av en fyr, var quart eller fra en annen stor festival, husker ikke stort, husker bare at han fyren som synger så litt gammel ut, 40-+ åra kanskje, noen som kan hjelpe meg her? Hørtes engelsk/britisk ut men er ikke 100% sikker der heller, muligens det var innenfor sjangeren rock, men er som sagt veldig uklart..

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...