Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet noen hva den andre sangen (folka har masse rare kostymer) som spilles i den nye Sony Ericsson reklamen der hvor han typen hører på musikk og drømmer seg bort og tror han er inne i sangen også våkner han av at hunden slikker han i fjeset?

 

edit: glem det, fant det ut :)

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar
Jeg tror denne sangen var en landeplage på 90-tallet en gang. Husker ikke hva den heter, men jeg husker litt av refrenget.

 

Tror det går omtrent slik:

 

"I was caught in the fisherman's net."

Det jeg vil vite er navnet på sangen og artisten.

 

 

Sangen heter "Fisherman`s net`" og var sunget av Hanaumi. Forøvrig så er hun norsk, såvidt jeg vet.

 

Lå på VG lista i 1996.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tror denne sangen var en landeplage på 90-tallet en gang. Husker ikke hva den heter, men jeg husker litt av refrenget.

 

Tror det går omtrent slik:

 

"I was caught in the fisherman's net."

Det jeg vil vite er navnet på sangen og artisten.

 

 

Sangen heter "Fishermans net`" og var sunget av Hanaumi. Forøvrig så er hun norsk, såvidt jeg vet.

 

Lå på VG lista i 1996.

 

Tusen takk for ett kjapt svar og jo, så vidt jeg også husker så er hun norsk.

Lenke til kommentar
Leiter etter en sang jeg veit at jeg har hørt, men jeg husker ikke navnet. Jeg begynte bare plutselig å nynne på det og veit at jeg har den på datan. Husker ikke riktig instrumentet heller, men den høres litt ut som Evanescens Hello. Jeg tenker altså på pianoet. DUM DUM DUM - DUMMM.

 

Her er Hello og et lite klipp hvor jeg prøver å nynne :p

 

 

 

...

Lenke til kommentar

Trenger en smule hjelp med å finne ut av hvem som har laget en noe spesiell versjon av Judas Priests "Breaking the Law". Den er laget med et symfoniorkester og er temmelig rolig anlagt, bl.a. med kvinnevokal. Vedkommende som spilte av denne fortalte meg navnet, men det husker jeg selvsagt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...