Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte en sinnsykt fet sang på byen i går

 

Var en type techoish sang, ganske syk beat og ordene jeg husker "I wanna make you're pussy horny" eller noe i den duren. Hadde vært konge om noen vet hvilken det er ..klem klem :thumbup:

 

 

ingen som vil hjelpe;)r så kul beat på den sangen :new_woot:

Lenke til kommentar

Noen som så scrubs episoden på tv2 idag, den som gikk kl 17.05?

Chandler fra friends er med blant annet. "Faren" til Chandler i denne episoden var flink på gitar, han drev å spilte noen låter igjennom episoden. Det jeg lurer på mot slutten av episoden idag spilte han en veldig liten del av en låt jeg mener jeg har hørt et sted, noen som kan hjelpe meg? =)

 

Edit: Dette er episoden jeg snakker om. http://www.imdb.com/title/tt0696637/

 

Edit2: Fant den :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=jLzMw5hKoVk

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Hørte en sinnsykt fet sang på byen i går

 

Var en type techoish sang, ganske syk beat og ordene jeg husker "I wanna make you're pussy horny" eller noe i den duren. Hadde vært konge om noen vet hvilken det er ..klem klem :thumbup:

 

Litt longshot, menne: Dj Antoine - "Work" ?

 

 

TAKK TAKK -søppelvesitt-;)r så kul beat på sangen;)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen som var på TV 2 for Kenwood miksmaster reklamen heter? Den høres majestetisk/dramatisk ut, ligner litt på 'O' Fortuna'..

 

Jeg prøvde å lete på TV2 og Kenwood sine sider, men jeg fant ingenting. Lurer på det samme uc ;)

Skulle vært lovpålagt å informere om det på nettsidene deres :p Mulig det er en sang de har laget alene til reklamen, prøvde å sende mail til de jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...