Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg så på Gumball 3000 dokumentaren på TV2 så var det to sanger som satt igjen på hjernen min. Den ene var Eric Prydz - Call On Me.. Men jeg husker ikke navnet på den andre.. Er jeg så heldig at det var noen andre som så det programmet og kjente igjen den sangen?

 

Venter forhåpningsfull på svar.

 

mvh

Sintbrus

Lenke til kommentar
Da jeg så på Gumball 3000 dokumentaren på TV2 så var det to sanger som satt igjen på hjernen min. Den ene var Eric Prydz - Call On Me.. Men jeg husker ikke navnet på den andre.. Er jeg så heldig at det var noen andre som så det programmet og kjente igjen den sangen?

 

Venter forhåpningsfull på svar.

 

mvh

Sintbrus

er ikke helt sikker, men tror jeg hørte Armand Van Helden - My My My i programmet. Den du mener?

 

 

Edit: Leif var på besøk

Endret av Kris89
Lenke til kommentar

har akkurat sett på "romeo must die" å der hørte jeg en sang som jeg har lurt lenge på..

 

den var ikke på soundtracket! det er ikke en rap sang så det er sikkert derfor..

 

den er i den scena der han kineseren og hu dama går inn i ett verksted å ser att alle er drept der.. så går de ut å det kommer to motorsykler.. så setter de seg i en grå mercedes og kjører.. det er her sangen begynner..

 

den er også på den Ålgård gatebilklubb filmen der de kjører skyline..

 

TROR de synger noe sånt som.. "we see they are.. YOU GOT IT!" høres værtfall sånn ut..

 

:roll:

 

noen som vet? mulig det er techno/trance

Lenke til kommentar
hvilken sang går som dette:

 

"I don't want to be a woman, I don't want to be a woman... "

 

vet det ikke er mye å gå etter, men hvor mange sanger har det som tekst?

det er en 90 talls låt, meget artig sang. noen som vet?

Du har selvfølgelig prøvd Google? Så lenge du har rett tekst er det vanligvis en smal sak å finne lyrics til sangen vha. Google, og dermed også hvilken sang det er snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...