Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

jeg lurer på hvilken sang det er i den relativt nye TV2-Sporten reklamen.

 

Den reklamen jeg har sett har to konkurranse om å drikke øl kjapt. Mulig det er andre sporten-reklamer med annen handling.

 

jeg har forresten hørt melodien hundre ganger før..

Er ikke det temaet fra "Rocky"-filmene, da? :hmm:

Er ikke det Eye of the tiger? Var ikke den sangen jeg hørte på den reklamen hvertfall

Husker ikke helt i farten, men jeg mener det var Gonna Fly Me Now i den reklamen.

Altså det Rocky themet uten vokalist, tror det er fra Rocky 3.

 

 

EDIT: Innlegg nr 400 :w00t:

Endret av Icedude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lurt på dette en stund, toro det er en sang fra Apocalypse Now, eller Full Metal Jacket, iallefall en eller annen Vietnam film. Det eneste jeg husker er en strofe so jeg tror er fra begynnelsen av sangen:

 

''This is the end''

 

Virker som det er rolig musikk av noe slag, håper noen klarer å gjette seg fra til riktig sang, jeg må få den strofa enten ut av hodet mitt, eller koblet opp mot en sang... :wallbash:

 

Lykke Til?

Fra Apocalypse Now, siste låta på første plata til The Doors, End.

Sample hos amazon.

Lenke til kommentar
Har lurt på dette en stund, toro det er en sang fra Apocalypse Now, eller Full Metal Jacket, iallefall en eller annen Vietnam film. Det eneste jeg husker er en strofe so jeg tror er fra begynnelsen av sangen:

 

''This is the end''

 

Virker som det er rolig musikk av noe slag, håper noen klarer å gjette seg fra til riktig sang, jeg må få den strofa enten ut av hodet mitt, eller koblet opp mot en sang... :wallbash:

 

Lykke Til?

Fra Apocalypse Now, siste låta på første plata til The Doors, End.

Sample hos amazon.

Takker :D

Lenke til kommentar

Noen som vet hva for melodi som spilles når Autofil-fyren er oppe i F-16? Der synes jeg de som laget programmet var MEGET flink til å mikse lyd og bilder. Fikk frysninger når jeg så det, og har lyst til å kjøpe CD med de som laget den musikken. Evt. finnes den på Autofil-CDen (jeg har prøvd å få lytte på platesjapper, men de er utsolgt for den alle sammen...)

 

PS: Klippet kan ses på nrk nett-tv, det er sendinga den 28.09.03

Lenke til kommentar
Noen som vet hva for melodi som spilles når Autofil-fyren er oppe i F-16? Der synes jeg de som laget programmet var MEGET flink til å mikse lyd og bilder. Fikk frysninger når jeg så det, og har lyst til å kjøpe CD med de som laget den musikken. Evt. finnes den på Autofil-CDen (jeg har prøvd å få lytte på platesjapper, men de er utsolgt for den alle sammen...)

 

PS: Klippet kan ses på nrk nett-tv, det er sendinga den 28.09.03

Nå har ikke jeg sett hele innlegget, men den låta de bruker på slutten er Fluke - Another Kind of Blues.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...