Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, jeg kom akkurat på en sang isted, sangen det dreier seg om er rimelig gammel, tror jeg hørte den sist i '95. Det er en slags techno sang med trompetmelodier som går igjen hele tiden, husker jeg synes den melodien var så fengende. Videoen er nokså spesiell, det går ut på at en gjeng med sjeletter rir på hver sin trompet (tror det var trompet) gjennom en by, og gjennom tunneller, slike tunneller man ofte ser i 3D videoer der kameraet på en måte svirrer litt rundt og man får følelsen av at man fly gjennom en svingete tunnell. Hele videoen er 3D animert.

 

Hehe, det høres litt søkt ut, men om en eller annen sjel her visste navnet på den sangen ville det vært gull, hadde likt å hørt den sangen i dag, se om den fenger like godt fremdeles. :grin:

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen som var på Center reklamen heter? Den går sånn her: "My friend, will you be the friend that I need" osv.. har lett etter den i århundrer nå :(

No one? Noen som vet hva de som lager Center heter da? Chocoletta elns, er det ikke?

Det er ikke We Used To Be Friends av The Dandy Warhols? Jeg har aldri sett reklamen, men teksten går vel noe slikt.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen som var på Center reklamen heter? Den går sånn her: "My friend, will you be the friend that I need" osv.. har lett etter den i århundrer nå :(

No one? Noen som vet hva de som lager Center heter da? Chocoletta elns, er det ikke?

Det er ikke We Used To Be Friends av The Dandy Warhols? Jeg har aldri sett reklamen, men teksten går vel noe slikt.

Nei, er ikke den. :(

Lenke til kommentar
jeg lurer på hvilken sang det er i den relativt nye TV2-Sporten reklamen.

 

Den reklamen jeg har sett har to konkurranse om å drikke øl kjapt. Mulig det er andre sporten-reklamer med annen handling.

 

jeg har forresten hørt melodien hundre ganger før..

Er ikke det temaet fra "Rocky"-filmene, da? :hmm:

Lenke til kommentar

Har lurt på dette en stund, toro det er en sang fra Apocalypse Now, eller Full Metal Jacket, iallefall en eller annen Vietnam film. Det eneste jeg husker er en strofe so jeg tror er fra begynnelsen av sangen:

 

''This is the end''

 

Virker som det er rolig musikk av noe slag, håper noen klarer å gjette seg fra til riktig sang, jeg må få den strofa enten ut av hodet mitt, eller koblet opp mot en sang... :wallbash:

 

Lykke Til?

Lenke til kommentar
jeg lurer på hvilken sang det er i den relativt nye TV2-Sporten reklamen.

 

Den reklamen jeg har sett har to konkurranse om å drikke øl kjapt. Mulig det er andre sporten-reklamer med annen handling.

 

jeg har forresten hørt melodien hundre ganger før..

Er ikke det temaet fra "Rocky"-filmene, da? :hmm:

Gonna Fly Me Now :thumbup:

 

 

Så ikke posten før jeg hadde postet selv :blush:

Endret av Icedude
Lenke til kommentar
jeg lurer på hvilken sang det er i den relativt nye TV2-Sporten reklamen.

 

Den reklamen jeg har sett har to konkurranse om å drikke øl kjapt. Mulig det er andre sporten-reklamer med annen handling.

 

jeg har forresten hørt melodien hundre ganger før..

Er ikke det temaet fra "Rocky"-filmene, da? :hmm:

Er ikke det Eye of the tiger? Var ikke den sangen jeg hørte på den reklamen hvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...