Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk høre at det var My Mind med Do you really think I have a chance, men det var det ikke. Låta høres 80-talls electronic ut i stil med Needy Girl låta, som ikke kom ut for lenge siden. Jeg hørte låta jeg lurer på på radio 5 ganger i løpet av noen få dager for noen uker tilbake. En mann synger, og et vrengt overdrevent lys stemme synger refrenget. Noen som vet?

Lenke til kommentar
En musikkvideo med en gruppe som heter Aphex Twin (tror jeg), og en låt som heter On the Beach (tror jeg)  gikk på MTV for noen år siden. Noen som vet om jeg er i nærheten? Husker låten var veldig fet, men siden har jeg ikke hørt den.

Aphex Twin har aldri hatt noen låt som het On The Beach så vidt jeg vet. Husker du noe av temaet for musikkvideoen?

Temaet var fra stranden. Husker ikke hva låten heter, slik at det blir bare gjetting. Men det var mye filming fra stranden.

Lenke til kommentar
Hva heter sangen av Turbonegro hvor i musikkvideoen en som hopper fra 2. etasje innendørs og oppå et bord?

Er ikke det Turboneger - Fuck The World ?

 

Så et spørsmål fra meg: I disse dager går det en reklame på tv2 som nevner videodagene fra 8 - 10 oktober. Sangen i bakgrunnen kan minne om en poly tone på en mobiltelefon, men uansett: Hva heter den sangen?

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Det er en sang som er på ZTV osv hele tiden nå....

Det eneste jeg husker er at de synger "murder" helt på slutten... :p

 

Noen som vet hva denne sangen heter?

Kan det være:

Papa Roach - Getting away with murder?

Leila K - Murderer?

 

Så et spørsmål fra meg: I disse dager går det en reklame på tv2 som nevner videodagene fra 8 - 10 oktober. Sangen i bakgrunnen kan minne om en poly tone på en mobiltelefon, men uansett: Hva heter den sangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...