Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til å finne ut av en sang. Tipper den kom i 1996 +/- et par år.

Husker ikke mer enn at det var en mannlig vokal som sang ganske lyst og teksten var noenlunne slik:

 

"Everythiiiiing's gonna be alright"

 

Anyone?

Sweet Box hadde en sang som het "Everythings gonna be alright" midt på nittitallet.

 

Men jeg satser på at du faktisk har smak og snakker om Motorhomes - Into the Night.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp til å finne ut av en sang. Tipper den kom i 1996 +/- et par år.

Husker ikke mer enn at det var en mannlig vokal som sang ganske lyst og teksten var noenlunne slik:

 

"Everythiiiiing's gonna be alright"

 

Anyone?

Sweet Box hadde en sang som het "Everythings gonna be alright" midt på nittitallet.

 

Men jeg satser på at du faktisk har smak og snakker om Motorhomes - Into the Night.

 

AtW

Er nok desverre ingen av disse to jeg mener. Sweetbox sin utgave er forresten en uverdig rip-off av Bach - Air :ermm:

Lenke til kommentar
Trenger hjelp til å finne ut av en sang. Tipper den kom i 1996 +/- et par år.

Husker ikke mer enn at det var en mannlig vokal som sang ganske lyst og teksten var noenlunne slik:

 

"Everythiiiiing's gonna be alright"

 

Anyone?

Sweet Box hadde en sang som het "Everythings gonna be alright" midt på nittitallet.

 

Men jeg satser på at du faktisk har smak og snakker om Motorhomes - Into the Night.

 

AtW

Er nok desverre ingen av disse to jeg mener. Sweetbox sin utgave er forresten en uverdig rip-off av Bach - Air :ermm:

Muse - Unintended kanskje? Teksten ligner ikke så veldig, men er ett obligatorisk valg når lyse mannsstemmer nevnes :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Ikke Angora... Angra. Du finner den på Angels Cry-albumet deres fra 1993.

Det er snakk om en heavy/powermetal aktig sak ja?

 

Etter litt research så fant jeg ut at de laget to versjoner av låta. En vanlig og en "speed" versjon :)

Endret av Zyklon
Lenke til kommentar
Ikke Angora... Angra. Du finner den på Angels Cry-albumet deres fra 1993.

Det er snakk om en heavy/powermetal aktig sak ja?

 

Etter litt research så fant jeg ut at de laget to versjoner av låta. En vanlig og en "speed" versjon :)

Ah, får lete litt videre da.

Takker og bukker for infoen :)

Lenke til kommentar
Ikke Angora... Angra. Du finner den på Angels Cry-albumet deres fra 1993.

Det er snakk om en heavy/powermetal aktig sak ja?

 

Etter litt research så fant jeg ut at de laget to versjoner av låta. En vanlig og en "speed" versjon :)

Var nok desverre ikke de jeg var ute etter.

Er mere "Cof" lignende cover med grimming og hele pakka..

Lenke til kommentar

Et skudd i mørke kanskje, men ikke så galt at det ikke er verdt å prøve :)

 

Send en mail til fyrn bak denne lista og be pent om at han sender den til deg på et vis.

 

Har selv saumfart soulseek uten hell så langt, blitt besatt jeg og. :D

 

 

EDIT:

 

ELLLER! den kan kjøpes HÆR! :w00t:

 

(hvis det nå er den versjon da, lytteprøve tilgjengelig)

 

EDITx2: fant hele plata på slsk ;)

Endret av music-pilot
Lenke til kommentar

Husker en sang som kommer fra 60-70 tallet som handler om en fyr som havner i bakhold under vietnamkrigen. Så kommer den sersjant ut fra ingensteds hen og redder ham. Han synger om at det så nesten ut som kulene gikk tvers i gjennom fyren. Så når han kommer til sykestua så ser han et bilde eller noe av denne sersjanten og det viser seg at den fyren har vært død i flere uker...

 

Noen som har peil på hvilken sang dette er?

 

EDIT: Og en annen ting; Hørte en gang 2pac sin versjon av Gangstas paradise... Er det noen som vet hvilken plate eller singel denne kommer fra? Har funnet technoversjonen vha. måter som ikke er lov å diskutere åpenlyst på forumet men det er ikke technovversjonen jeg er ute etter...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Husker en sang som kommer fra 60-70 tallet som handler om en fyr som havner i bakhold under vietnamkrigen. Så kommer den sersjant ut fra ingensteds hen og redder ham. Han synger om at det så nesten ut som kulene gikk tvers i gjennom fyren. Så når han kommer til sykestua så ser han et bilde eller noe av denne sersjanten og det viser seg at den fyren har vært død i flere uker...

 

Noen som har peil på hvilken sang dette er?

 

EDIT: Og en annen ting; Hørte en gang 2pac sin versjon av Gangstas paradise... Er det noen som vet hvilken plate eller singel denne kommer fra? Har funnet technoversjonen vha. måter som ikke er lov å diskutere åpenlyst på forumet men det er ikke technovversjonen jeg er ute etter...

høres ut som stan ridgway - camouflage

Lenke til kommentar
Disco/trance-låt som ofte blir spilt på disko ol:

I'm a big bad driver rocking the house (gjentatt i økende tempo midti i sangen)

:dontgetit:

Dj Balloon - Technorocker. Tror jeg. Er det den, skal det være: I'm a big bad brother rocking the house :thumbup:

satt og leste igjennom hele tråden og denne minna meg litt om hendrix og "excuse me while i kiss this guy/excuse me while i kiss the sky"-problematikken

Lenke til kommentar
Lurte på reklamesangen for Kims eller Maarud.

eneste eg hugsar er  Fiire in the sky, fire in the sky

Den sangen ble spesiallaget til den reklamen.

Finnes på CD-en "Reklamehits 2" og skulle blitt gitt ut som single, noe jeg ikke tror den ble. :hmm:

 

Heter bare "Fire in the sky".

 

Edit: ATWindsor husket å ta med gruppe også ja. :)

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

Jeg har lurt lenge på nå hva musikken i reklamen for ''skredderen i Panama'' er. Jeg har ikke klart og funnet ut hva den heter, så derfor prøver jeg her.

 

Det er liksom sånne ''tunge'' pustelyder! Det kan hende at sangen er med i filmen, men det vet ikke jeg...

 

Så... Er det noen som vet hva sangen heter?

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar

Husker jeg hørte en sang på winamp her om dagen. Hørte bare sangen, men fikk ikke med meg hvem som hadde lagd den. Tror muligens det var luxus leverpostei. Sangen var i allefall norsk og det var en mann som sang. Sangen gikk noe slikt i midten: og hvis du ikke har en mage så.....(husker ikke hva som var her)... og hvis du ikke har en ....... så kan du ikke ..... også fortsatte den slik! Noen som har litt pelling?

 

 

 

EDIT: Skriveleif

Endret av tøbbi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...