Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser noen ganger på ZTV om morgenen, og de kjører en reklame for et program kal Metal mellom sendingene.

Reklamen går ut på at de spiller et gitarriff, mens de viser småklipp av forskjellige musikere (bl.a. Kirk Hammet :love: [altså gitarspillinga hans, ikke tro noe annet!]).

 

Spørsmålet er hva denne sangen heter. Noen som ser på det, som skjønner hvilken reklame jeg mener?

Lenke til kommentar

Så en gang på Norge Rundt for lenge siden, også var det et innslag fra Tromsø eller noe sånn. Når de fløy over og filmet byen liksom, var det et mannekor som nynnet en melodi. Syntes den var tøff eg, så vis noen har peiling på ka koret og/eller melodien heter, så hadde eg vært takknemlig :p .

Lenke til kommentar

Jeg var på juleball idag og der hørte jeg en sykt kul sang ( syntes jeg)

Det var en remix av Eric Prydz - Call On Me.

Men i begynnelsen så var det en helt annen sang med masse bass og divere trance og så begynte plutslig call on me etter 3-4 minutter i sangen.

Ja, jeg er sikker på at det bare var 1 sang.

 

Noen som vet hva denne heter?

 

I begynnelsen roper de " tune the bass" osv

Lenke til kommentar
Og hvem er det som har den?

Kan være Clawfinger. Husker låta utrolig godt (en klassiker i barndommen), men jeg er litt usikker på hvem som faktisk spilte den. :hmm:

 

Edit: Nei, nå tuller jeg! "Bloodhound Gang - Fire Water Burn" er det selvfølgelig. :)

 

Edit2: Riktig navn på sangen.

Endret av nr.4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...