Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Det går en reklame på tv2 i disse dager som handler om en fyr som må være så musestille for å ikke forstyrre naboen som bor i etasjen ovenfor. Så blir han møkk lei av det og setter musikken på full guffe mens han spiller "lufttromme" og "luftgitar". Noen som vet hvilken sang jeg er på jakt etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker på en 80-talls sang som går sånn her:

"Words don't come easy to me" osv...ganske sikker på at sangen heter Words, men finner ikke navnet på artisten til originalversjonen...

 

I tillegg kom det ut en versjon av denne sangen på 90-tallet, som også var ganske kul. Hvis noen vet hvilken dette er så si ifra :p

Lenke til kommentar
Jeg tenker på en 80-talls sang som går sånn her:

"Words don't come easy to me" osv...ganske sikker på at sangen heter Words, men finner ikke navnet på artisten til originalversjonen...

 

I tillegg kom det ut en versjon av denne sangen på 90-tallet, som også var ganske kul. Hvis noen vet hvilken dette er så si ifra :p

Jeg tror det er F.R. Davids som har originalversjonen. Hvem som hadde coverversjonen på 90-tallet vet jeg ikke, men jeg lurer på om det kan ha vært Roxette... :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg tenker på en 80-talls sang som går sånn her:

"Words don't come easy to me" osv...ganske sikker på at sangen heter Words, men finner ikke navnet på artisten til originalversjonen...

 

I tillegg kom det ut en versjon av denne sangen på 90-tallet, som også var ganske kul. Hvis noen vet hvilken dette er så si ifra :p

Tipper det er den versjonen som Annie Lennox har du tenker på. Tør ikke si om det er fra et solo prosjekt eller i et av bandene hun har vært i.

Lenke til kommentar

Hmm.. har fortsatt ikke fått svar på hva sangen som er i traileren til "Blade Trinity" heter.

Men jeg lurer på noe annet også.

Den HP (Hewlett Packard) musikken i reklamen med Virtual Face på dicovery, er ganske avslppende.

Noen som vet hva det heter?

 

Edit: Glemte å skrive hvilken hp reklame++ :p

Endret av danger_of_death
Lenke til kommentar
Jeg tenker på en 80-talls sang som går sånn her:

"Words don't come easy to me" osv...ganske sikker på at sangen heter Words, men finner ikke navnet på artisten til originalversjonen...

 

I tillegg kom det ut en versjon av denne sangen på 90-tallet, som også var ganske kul. Hvis noen vet hvilken dette er så si ifra :p

Det er FR David som har originalen, når det gjelder coverversjonen så kan det være mange kandidater.

 

Sjekk www.allmusic.com for å se hvem som har spilt inn de forskjellige versjonene.

FR David heter egentlig Robert Fitoussi, og det er han som har komponert sangen.

Lenke til kommentar
Jeg trenger den lyden som alltid blir brukt i western-filmer når sherriffen går inn i en saloon :p Det er alltid helt stille, og så kommer denne fløyte/plystre melodien. Noen som vet hvilken jeg tenker på?

Jeg husker ikke noen titler på vanlige western-låter, men jeg er temmelig sikker på at det du tenker på er laget av Franco Micalizzi. Han har blant annet laget soundtracket til "They call me Trinity".

Lenke til kommentar
Jeg trenger den lyden som alltid blir brukt i western-filmer når sherriffen går inn i en saloon :p  Det er alltid helt stille, og så kommer denne fløyte/plystre melodien. Noen som vet hvilken jeg tenker på?

Er ikke det temaet fra "the good the bad and the ugly"?

Stemmer, komponert av Ennio Morricone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...