Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et par låter som jeg så gjerne skulle visst hva er. Den ene er en cover av Coldplays "Yellow", men jeg er ikke kar om å finne ut hvem som spiller :)

 

 

Den andre har jeg ingen formening om hva er for noe, men om noen har info, så kom med det :)

 

Lenke til kommentar

Fikk høre en spesiell sang da jeg skulle få presentert et perfekt innstilt stereoanlegg.

Et viktig poeng med denne sangen er at de bruker en form for "virtuell surround" som gjør at det høres ut som at enkelte lyder kommer fra rett fra siden for deg, selvom høyttalerne står foran deg.

 

Sangen starter med at det er en radio/nyhetsreporter som snakker. Det høres helt klart ut som at denne kommer fra rett til venstre for deg. Også har du en hund som begynner å løpe fra innerst til høyre i rommet, før den løper langs høyre vegg mot deg og setter seg i sofaen ved sidenav deg.

 

Vet dere hvilken sang jeg tenker på?

Lenke til kommentar

Fikk høre en spesiell sang da jeg skulle få presentert et perfekt innstilt stereoanlegg.

Et viktig poeng med denne sangen er at de bruker en form for "virtuell surround" som gjør at det høres ut som at enkelte lyder kommer fra rett fra siden for deg, selvom høyttalerne står foran deg.

 

Sangen starter med at det er en radio/nyhetsreporter som snakker. Det høres helt klart ut som at denne kommer fra rett til venstre for deg. Også har du en hund som begynner å løpe fra innerst til høyre i rommet, før den løper langs høyre vegg mot deg og setter seg i sofaen ved sidenav deg.

 

Vet dere hvilken sang jeg tenker på?

 

Er dette en sang, eller kun et lydklipp ment for å vise surround-effekten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...