Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hva en låt heter. Den var "populær" for tja 7-8-9 år siden. Kan si den var hard rock eller noe i den duren. Rimelig kraftig vokal hvis jeg husker riktig, og bandet satt i en bil i musikkvideoen. Mener å huske at det var en litt drøy musikkvideo også. Fengende var den også. Kanskje lite å gå etter, men jeg håper noen vet hvilken låt jeg tenker på. Irritert meg lenge at jeg ikke husker det.

Lenke til kommentar

Lurer på hva en låt heter. Den var "populær" for tja 7-8-9 år siden. Kan si den var hard rock eller noe i den duren. Rimelig kraftig vokal hvis jeg husker riktig, og bandet satt i en bil i musikkvideoen. Mener å huske at det var en litt drøy musikkvideo også. Fengende var den også. Kanskje lite å gå etter, men jeg håper noen vet hvilken låt jeg tenker på. Irritert meg lenge at jeg ikke husker det.

 

Var et engelskspråklig band. Sikkert US. Nesten på grensen til screamo i vokalen.

Lenke til kommentar

Lurer på et par sanger fra mine tidligere dager. Husker ikke så mye om sangene men husker noe fra musikk videon.

 

- det var en potet og ei mus som startet et band. Sangen de laget vart populær men det var kun poteten de ønsket til plateselskapet eller noe. Husker mamma og pappa poteten satt i soffan og så på tv.

 

- neste sangen var det fult av spray bokser (maling) som hadde føtter og masjerte i ei gate.

 

Husker ikke mye så er vel ikke så mye å gå på:(

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...