Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hva denne sangen heter, den spilles i den norske filmen tomme tønner, når man for første gang får se "nord norge" mens de kjører rundt med en bil med en lekevagina klistra over bensintanken :)

Husker ikke helt, men er det en av disse?

 

Nei, sangen er norsk :/

Lenke til kommentar

Det der er fra OST' cden, og sangen er ikke på noen av sporene. det var to spor jeg orginalt lette etter som ble brukt i sangen. Den ene var når " big daddy" likviderer mafia crewet i trevare fabrikken, som viste seg var en remake fra 28 days later sporet som ikke sto på cden. det andre dporet har jeg enda tilgode å løse som jeg breskrev i min forrige post. :-/

Lenke til kommentar

Folkens! Jeg har den Cubus/Kappahl eller hva det er reklame for på hjernen. Og jeg finner ikke ut av hva den heter! Den går sånn: boom, boom, boom, ohh wooow...

Har sjekket og lest litt rundt her på forumet, googlet, youtube og vært innom hjemmesidene til Cubus og Kappahl, men finner ingenting!

 

Noen som kan hjelpe en luring med dette?:)

 

Sangen du nevner spilles i en reklamesnutt for Gina Tricot (en klesbutikkjede).

 

Artisten heter "Fanny Risberg". Sangen heter "Boom boom boom" og er laget eksklusivt for Gina Tricot. Imidlertid går det an å spille av sangen direkte her:

 

http://media.ginatricot.com/images/music/downloads/Boom_Boom_Boom.mp3

 

eller du kan gå hit:

 

http://www.ginatricot.com/no/norge/reklame/cnocontent-cnomedia-p1.html

 

og titte under "musikk" for deretter å klikke deg videre og laste ned sangen selv...

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

God jul!

 

reklamen helsedirektoratet og settgrenser.no sender ut nå for tiden som handler om å sette grenser og ikke drikke mens barna er til stede. det er en melodi med på reklamen som jeg ikke klarer å få ut av hodet. er det noen som vet hva den heter? det hadde hjulpet meg om jeg fikk høre den en gang til, jeg blir helt gal av å ha melodier på hjernen som jeg ikke får høre igjen :p

 

det er forresten piano el.l som blir brukt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har forsøkt å finne en låt men finner den ikke etter grundig søk over tid. Jeg hørte den på radioen for noen uker siden og er ikke i stand til å finne den låten fordi jeg vet ikke hva den heter eller hva lyrikken handlet om.

 

Det eneste som jeg kan komme med som er brukbart er at den likner veldig på denne låten: Shakira "Give It Up To Me". Den sangen jeg søker etter likner svært mye på denne når det gjelder rytmen osv men bare se bort i fra mannen i denne låten da likner den veldig på den låta som jeg søker etter.

 

Klarer dere å finne den låten? hvis ikke kom med forslag som likner så kan jeg gjenkjenne låten øyeblikkelig.

 

Jeg hører ikke på musikk men jeg må finne ut hva den sangen heter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Første jeg tenkte på var Timbaland - Give it to me når jeg hørte sangen du syns var lik.

 

Det er ikke den sangen. Husk at den som jeg søker etter der er det ikke en mann med i sangen. Den sangen som jeg søker etter har samme eller liknende tonefall som i denne låten Shakira - "Give It Up To Me" på flere steder i sangen. Men bare finn flere som likner så sjekker jeg de som det er den jeg søker etter.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...