Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvem som har en låt som jeg F**N ikke husker :-P

 

Sangen starter med at det er noen som prater, om noe med at alle mennesker er hypnotisserte mener jeg å huske, også begynner en digg piano spill samt beat også begynner noen å rappe.

 

Trenger virkelig denne låta! :-D

 

Takk :-D

The Avalanches - Frontier Psychiatrist?

Lenke til kommentar

Lurer på hvem som har en låt som jeg F**N ikke husker :-P

 

Sangen starter med at det er noen som prater, om noe med at alle mennesker er hypnotisserte mener jeg å huske, også begynner en digg piano spill samt beat også begynner noen å rappe.

 

Trenger virkelig denne låta! :-D

 

Takk :-D

The Avalanches - Frontier Psychiatrist?

 

Desverre, ikke denne :-(

Lenke til kommentar

Lurer på hvem som har en låt som jeg F**N ikke husker :-P

 

Sangen starter med at det er noen som prater, om noe med at alle mennesker er hypnotisserte mener jeg å huske, også begynner en digg piano spill samt beat også begynner noen å rappe.

 

Trenger virkelig denne låta! :-D

 

Takk :-D

The Avalanches - Frontier Psychiatrist?

 

 

Er nok denne du mener tror jeg

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZnhjNzlJzPg

Lenke til kommentar

Lurer på hvem som har en låt som jeg F**N ikke husker :-P

 

Sangen starter med at det er noen som prater, om noe med at alle mennesker er hypnotisserte mener jeg å huske, også begynner en digg piano spill samt beat også begynner noen å rappe.

 

Trenger virkelig denne låta! :-D

 

Takk :-D

The Avalanches - Frontier Psychiatrist?

 

 

Er nok denne du mener tror jeg

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZnhjNzlJzPg

 

Takk, takk, takk! :-D Akkurat denne jeg mente! :-D

Lenke til kommentar

Har hørt en norsk sang på radio på flere ganger på forskjellige kanaler i det siste. Det synges på dialekt, litt nynorsk prega(?). Synger noe om at han er forelska og ikke vet hva han skal gjøre (om jeg husker rett).

Husker jo selvfølgelig minimalt når jeg skal spør om sangen. Vet det er lite å gå på, men må prøve.

Lenke til kommentar

I dag, den 6. Januar ca kl 10 hørte jeg en sang på radio norge... lyden sto lavt på, så jeg hørte ikke noe av hva de sang.. husker ikke helt takten heller, men musikken var veldig nice^^

 

Husker at man kunne se "sang-historie" på nettsiden til enkelte radiokanaler.. f.eks hvilke sanger de spilte den dagen mellom kl 10-16 eller noe sånt. Men jeg finner ikke den funksjonen på radionorge.com.. Noen som vet om den faktisk finnes?:p

 

Edit: Fant noe sånt som "topp 10 klokken 10", men får bare 404-feil når jeg prøver å gå dit.. Kan hende den er der.. selv om jeg tviler på at den er på topp 10.. Noen som har den listen?:S

Endret av nebbdyr
Lenke til kommentar

Prøver her igjen siden jeg ikke har funnet denne sangen enda da jeg har lett i ukesvis.

Eneste jeg husker er musikkvideoen, og at det er noe innen rock sjangeren.

 

Figurene virker som south-park laget bare med litt mer nedlagt tid og virker asiatisk inspirert.

 

Alt foregår i det samme rundet rommet, der det er sitteplasser halve veien rundt med en talestol på midten fremst i rommet.

Der står det en figur å synger sangen på en måte som om det er en tale han holder, etter en stund så blir han skutt i brystet, men reiser seg og fortsetter sangen.

 

Mot slutten kommer det også en robothund som raserer hele dette rommet og alle inni.

Alt er i svarthvit og forresten.

 

Vet dette høres helt sykt rart ut, men som jeg sa tidligere - Har du sett denne musikkvideon så husker du den.

Endret av Rostad
Lenke til kommentar

Hørte en sang på radio Norge tidligere i dag..

 

Var en jente med relativt søt stemme som sang noe med "its just a little too much for you" så var det noe med 'cigarette' og 'cookie yar'(?)

 

Det er vel Rikke Lie - Good Girl:

 

http://www.youtube.com/watch?v=QenUdJSDjkM

Den er på Spotify også forøvrig :)

Takk! Prøvde å google frem noen lyrics flere ganger men fant ikke noe, ikke rart ettersom det er en nyoppkommende artist med en nylansert låt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...