Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyrte nyss ein song på radioen med type Enya-synging (med hmmmm hmmmm hmmmm). Men det var ein del elektroniske beats i bakgrunnen, ganske minimalt. Har desverre ikkje så mykje å gå på. :p

Pluss at det var ein roleg song.

kan det ha vært

?

Neinei, det er kvinneleg vokal. Pluss at den er rolegare. Takk for forsøket. :)

Lenke til kommentar

Hørte en sang, tror det var i dag på vei på vei til jobben.

 

Var på NRK P3, tror den er relativt ny for har ikke hørt den før, har prøvd og søke rundt om nå, men finner den bare ikke :p

 

Eneste jeg husker av lyric nå er "You are creative" og kanskje etterpå "every second your life" eller noe, litt usikker på den siste, men ganske sikkert på den første.

 

Den går liksom You...(liten pause) are creative ....

 

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar

Høyrte nyss ein song på radioen med type Enya-synging (med hmmmm hmmmm hmmmm). Men det var ein del elektroniske beats i bakgrunnen, ganske minimalt. Har desverre ikkje så mykje å gå på. :p

Pluss at det var ein roleg song.

kan det ha vært

?

Neinei, det er kvinneleg vokal. Pluss at den er rolegare. Takk for forsøket. :)

 

Kan det være

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg prøver å finne en sang men klarer ikke å finne den, jeg har søkt gjennom mange sanger men finner ikke den som jeg er ute etter. Jeg er ute etter en sang som likner veldig på rytmen på denne

.

 

Den rytmen begynner og slutter i disse periodene, fokuser bare på rytmen, glem stemmen: 0:41-0:48, 0:50-0:57, 1:30-1:38, 1:40-1:47, 2:20-2:27, 2:30-2:36 osv. Det er ingen mann i den sangen som jeg søker etter, bare kvinne.

 

Periodene varer i 7 sekunder, den sangen som jeg søker etter er veldig preget av den type rytme nesten i hele sangen, og det er en kvinne i sangen. Jeg klarer ikke å identifisere den fordi jeg hørte den på radio en gang.

 

Det kan være samme artist siden rytmene likner så veldig, men ta den med en klype salt.

Noen som klarer å finne denne for meg?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg prøver å finne en sang men klarer ikke å finne den, jeg har søkt gjennom mange sanger men finner ikke den som jeg er ute etter. Jeg er ute etter en sang som likner veldig på rytmen på denne

.

Kan det være Nelly Furtado?

 

Takk jeg har verifisert sangen og har nå funnet målet, takk for effektiv hjelp. Var det god hjelp med de periodene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

 

Takk jeg har verifisert sangen og har nå funnet målet, takk for effektiv hjelp. Var det god hjelp med de periodene?

 

...og hvilken sang var det?

 

Det var Nelly Furtado - Say It Right, som dere sikkert hører så likner rytmen på de periodene som foreslått.

Lenke til kommentar

Hørte en sang, tror det var i dag på vei på vei til jobben.

 

Var på NRK P3, tror den er relativt ny for har ikke hørt den før, har prøvd og søke rundt om nå, men finner den bare ikke :p

 

Eneste jeg husker av lyric nå er "You are creative" og kanskje etterpå "every second your life" eller noe, litt usikker på den siste, men ganske sikkert på den første.

 

Den går liksom You...(liten pause) are creative ....

 

Takker for hjelp :)

 

 

 

noen som vet noe eller? :)

Lenke til kommentar

Prøver her igjen siden jeg ikke har funnet denne sangen enda da jeg har lett i ukesvis.

Eneste jeg husker er musikkvideoen, og at det er noe innen rock sjangeren.

 

Figurene virker som south-park laget bare med litt mer nedlagt tid og virker asiatisk inspirert.

 

Alt foregår i det samme rundet rommet, der det er sitteplasser halve veien rundt med en talestol på midten fremst i rommet.

Der står det en figur å synger sangen på en måte som om det er en tale han holder, etter en stund så blir han skutt i brystet, men reiser seg og fortsetter sangen.

 

Mot slutten kommer det også en robothund som raserer hele dette rommet og alle inni.

Alt er i svarthvit og forresten.

 

Vet dette høres helt sykt rart ut, men som jeg sa tidligere - Har du sett denne musikkvideon så husker du den.

 

Havnet som siste post på forrige side så bumper denne.

 

Dette må jo være gorillaz? Ta å sjekk musikkvideoene deres og se om det er de samme figurene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...