Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Lurer litt på en sang, har lite info om sangen sånn generelt har prøvd og få hjelp her før, men da hadde eg jo litt feil stikkord

 

Men det er en populær sang i England/Skottland i vertfall hørt den lite hjemme er en rap/rnb sang det er en typisk litt slakk sang synger om ei kjerring trur eg, men det eg fekk med meg av sangen var bare deler av den, siden det var mye støy og annet men det var stort set Girl også ett eller anna vrøvl også "Yeah i Yeah" i gjenom hele sangen, gjentar det minst 3 ganger i slengen, kan også være ord som ligner.

 

Leita på google og billboard lister men uten hell, viss noken veit noke som kan hjelpe meg blir eg en glad laks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk helt jernteppe når jeg skulle finne noen sanger.

Artisen er død tror jeg, ganske sikker på han er fra Hawai, og er ganske stor og har et par/tre store sanger.

Reklame for hans best hits album går på tv'en for tiden, noen som har navnet på denne artisten?? Burde ikke være så vanskelig men både sangene og artistens navn er helt glemt..

 

Takk for svar and a happy new year:D

Lenke til kommentar

Fikk helt jernteppe når jeg skulle finne noen sanger.

Artisen er død tror jeg, ganske sikker på han er fra Hawai, og er ganske stor og har et par/tre store sanger.

Reklame for hans best hits album går på tv'en for tiden, noen som har navnet på denne artisten?? Burde ikke være så vanskelig men både sangene og artistens navn er helt glemt..

 

Takk for svar and a happy new year:D

 

Hmm. Første jeg tenkte på var Brother Iz (Israel "IZ" Kamakawiwoʻole). Han var bokstavlig talt stor (døde av overvektsproblematikk), men jeg tror ikke han har hatt noen store hits, annet enn hans medley med Somewhere over the rainbow/What a wonderful world.

 

http://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I

 

Har et par andre gjeve låter også, blant annet en gripende versjon av en opprørersang fra Hawaii i 1978 eller noe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Argh, har en sang på hjernen nå, som jeg ikke veit hvem er!

 

Noe av teksten er slikt:

 

"I don't care about that", "oh oh, what do we do" eller noe.

 

Det er en gammel klassiker veit jeg, som du garantert har hørt før!

 

På forhånd takk!!

 

? : )

 

Det var det, ja!!

 

Fikk skikkelig hjerneteppe, for har jo hørt den sangen tusen ganger!

 

Tusen takk! :thumbup:

Lenke til kommentar

Lurer på en sang her, husker ingenting.

Musikkvideoen er en dame som spiller piano med fullt av drikkeglass rundt seg på gulvet, når sangen begynner å ta av hopper alle glassene med vann i.

Er det noe med roll(ing) i tittelen mon tro?

 

Edit: Adele - Rolling In The Deep

Endret av qeamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...