Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei:)

Lurer på hvilken sang det er jeg har hørt. Har hørt den på flere utesteder i Trondheim, men vet ikke hva den heter. Det er en Techno/House låt, jeg vil egentlig beskrive den som en nokså hardcore Techno låt. Det eneste jeg husker av refrenge er noe i denne duren:

 

"Freeze motha fucka!" *stillhet*, så kommer bassen (dunk dunk dunk). Lurer også på om man muligens hører en pistol lyd elr lignende i sangen også :) Om noen har peiling, så svar :D! Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei:)

Lurer på hvilken sang det er jeg har hørt. Har hørt den på flere utesteder i Trondheim, men vet ikke hva den heter. Det er en Techno/House låt, jeg vil egentlig beskrive den som en nokså hardcore Techno låt. Det eneste jeg husker av refrenge er noe i denne duren:

 

"Freeze motha fucka!" *stillhet*, så kommer bassen (dunk dunk dunk). Lurer også på om man muligens hører en pistol lyd elr lignende i sangen også :) Om noen har peiling, så svar :D! Takk

?
Lenke til kommentar

Hei! Har et spørsmål angående en låt jeg lurer på hva heter.

 

- Lasta den ned en gang under navnet Roadrunners United, men tror ikke det er riktig artist (ikke at jeg vet noe egentlig...)

 

 

Roadrunner united er en plate fra Roadrunner records der et utvalg kjente metall-folk lagde nye sanger og kunne velge hvem som skulle gjøre hva fra alle bandene i stallen til Roadrunner records.

 

Jeg har desverre ikke hørt denne platen, men om du går inn på Amazons albumside så kan du høre klipp fra alle sangene. KAnskje du finner den der?

Fant den faktisk der, Det var Enemy Of The State :) Tuuuuuusen takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hei

 

Regner med dette blir en skikkelig nøtt.

 

på barnetv (mellom år 2000-2004) gikk det et program med en gammel dame (tegnefilm). Hun hadde en paraply og damen og paraplyen ble tatt av vinden og fløy over en elv i introen til programmet. Programmet hadde en kjenningsmelodi som var en skikkelig jazzet storbandlåt (typisk nedadgående "gåbass" som gikk en og en tone dypere og dypere.)

 

Programmet var engelsk (amerikansk?) og vet du hva programmet het så finner jeg sikkert ut melodien, men det er altså melodien jeg er ute etter.

 

Blir gal av å ikke finne det ut!!! :hmm:

Det er vel ikkje Miriam Stockley med Perfect Day?

 

Nei, beklager, det er det ikke :)

 

spotify:track:6Re6t1zjd1dQ242nizaCTf vis du hører på denne fra 00:10 og utover så hører du den jazz-grooven jeg snakker om. Den er lik den sangen jeg skal frem til, men det er mye som skiller dem også.

 

ingen som vet? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...