Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et long-shot, men jeg prøver.

 

Var på Rhodos med dama og vi hørte en kul sang på en bar som spilte musikk alà utested-party-musikk. Der var det en trance/dance-låt. Vokalen gikk noe sånt som "Beautiful sun.... et-eller-annet... Beautiful girl" eller noe i den duren.

 

Mektig imponert om noen skjønner hvilken sang jeg prøver å finne frem til. Har forsøkt å søke litt rundt, men det er ikke pent få sanger med samme lyrics.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er sikkert et long-shot, men jeg prøver.

 

Var på Rhodos med dama og vi hørte en kul sang på en bar som spilte musikk alà utested-party-musikk. Der var det en trance/dance-låt. Vokalen gikk noe sånt som "Beautiful sun.... et-eller-annet... Beautiful girl" eller noe i den duren.

 

Mektig imponert om noen skjønner hvilken sang jeg prøver å finne frem til. Har forsøkt å søke litt rundt, men det er ikke pent få sanger med samme lyrics.

B.o.b nothing on you?

 

Hvilken sang er dette? Synes det høres ut som Sean Paul...

 

a23061023.mp3

Sean Paul - Don't Tease Me

 

Den siste vet jeg ikke :p

glem det. det er ikke trance/techno sang

Lenke til kommentar

Dette er sikkert et long-shot, men jeg prøver.

 

Var på Rhodos med dama og vi hørte en kul sang på en bar som spilte musikk alà utested-party-musikk. Der var det en trance/dance-låt. Vokalen gikk noe sånt som "Beautiful sun.... et-eller-annet... Beautiful girl" eller noe i den duren.

 

Mektig imponert om noen skjønner hvilken sang jeg prøver å finne frem til. Har forsøkt å søke litt rundt, men det er ikke pent få sanger med samme lyrics.

B.o.b nothing on you?

Var den jeg får opp hele tiden når jeg søker på teksten også :p men nei, det var litt mer driv i den enn som så.

Lenke til kommentar

Dette er sikkert et long-shot, men jeg prøver.

 

Var på Rhodos med dama og vi hørte en kul sang på en bar som spilte musikk alà utested-party-musikk. Der var det en trance/dance-låt. Vokalen gikk noe sånt som "Beautiful sun.... et-eller-annet... Beautiful girl" eller noe i den duren.

 

Mektig imponert om noen skjønner hvilken sang jeg prøver å finne frem til. Har forsøkt å søke litt rundt, men det er ikke pent få sanger med samme lyrics.

B.o.b nothing on you?

 

Hvilken sang er dette? Synes det høres ut som Sean Paul...

 

a23061023.mp3

Sean Paul - Don't Tease Me

 

Den siste vet jeg ikke :p

glem det. det er ikke trance/techno sang

????

Lenke til kommentar

Denne sangen spilles endel på p3 og går slik i refrenget:

 

"And you'll suffer baby suffer, you'll suffer so well" Inneholder også "You've gone a million times" og (litt usikker) "Avalon, avalon"

 

Hjelp å få?

 

 

Grand Island - Suffer, Lid, Min Kjære

Lenke til kommentar

Så en musikkvideo på youtube for en stund tilbake. Jeg husker ikke hvordan sangen var.. men videoen bestod av kun stilbilder som var satt i en serie. Det var en gruppe på 4-6 folk, som var i en park.. også gikk det over 1-2 døgn. Slutten av videoen endte med at veeldig mange folk i parken var med på videoen, og spandt rundt.

 

Om noen vet hvilken video jeg snakker om, så hadde jeg blitt glad! Har virkelig lyst til å se denne filmen igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har en tricky til dere.

Jeg var i Egypt for noen måneder siden, på utestedene der spillte alle en sang.

Siden den ikke var på norsk, og det er en stund siden husker jeg ikke helt teksten, men refrenget var noe slikt: "ai ariba, ariba, ariba"

En mann som sang, litt vanskelig å kategorisere den, en slags blanding av popp og feel-good sang kanskje.

Ganske moderne sang, antagelig laget nylig.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Er det mulig å få hjelp til en sang her? Den begynner (mener jeg) slik: "Your life, your life, your life, your life is ****" Petrified er også gjentatt en del ganger.

 

Har søkt på lyrikkene via Google, men får fortsatt ikke opp noe. :(

 

Fortsatt ikke funnet denne, selv et år etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...