Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Kan noen si meg hva sangen som spilles under Viasat 4s, Simpsons Celebrity fans reklame heter?

 

Ingen som vet?

 

Den gikk på Viasat 4 for et par uker tilbake. Den er "instrumental" så er vanskelig å forklare. Jeg prøvde å bruke musikkgjenkjenningsprogram på Iphone, men det virker som om det var for mye "bakgrunnsstøy".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en R'n'B-sang fra en fem-seks-sju års tid tilbake (tror jeg). Ihvertfall kvinnelig vokal i sangen. Det eneste jeg egentlig husker fra sangen er at kjerringa synger/stønner/whatever "Oh ohhhhhh ..... Oh ohhhhhh" i løpet av sangen. Langskudd, noen som tar'n?

 

Er det denne? :p

Men denne er fra tidligere på 90 tallet...

 

eller denne? Nyere, rundt 6-7 år gammel

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en R'n'B-sang fra en fem-seks-sju års tid tilbake (tror jeg). Ihvertfall kvinnelig vokal i sangen. Det eneste jeg egentlig husker fra sangen er at kjerringa synger/stønner/whatever "Oh ohhhhhh ..... Oh ohhhhhh" i løpet av sangen. Langskudd, noen som tar'n?

 

Er det denne? :p

Men denne er fra tidligere på 90 tallet...

 

eller denne? Nyere, rundt 6-7 år gammel

 

eller denne kanskje med Tweet?

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en R'n'B-sang fra en fem-seks-sju års tid tilbake (tror jeg). Ihvertfall kvinnelig vokal i sangen. Det eneste jeg egentlig husker fra sangen er at kjerringa synger/stønner/whatever "Oh ohhhhhh ..... Oh ohhhhhh" i løpet av sangen. Langskudd, noen som tar'n?

 

Er det denne? :p

Men denne er fra tidligere på 90 tallet...

 

eller denne? Nyere, rundt 6-7 år gammel

Haha, jadda. Lumidee var helt korrekt. Takker så mye! :)

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en R'n'B-sang fra en fem-seks-sju års tid tilbake (tror jeg). Ihvertfall kvinnelig vokal i sangen. Det eneste jeg egentlig husker fra sangen er at kjerringa synger/stønner/whatever "Oh ohhhhhh ..... Oh ohhhhhh" i løpet av sangen. Langskudd, noen som tar'n?

 

Er det denne? :p

Men denne er fra tidligere på 90 tallet...

 

eller denne? Nyere, rundt 6-7 år gammel

Haha, jadda. Lumidee var helt korrekt. Takker så mye! :)

Bare hyggelig ;)

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen :p ...noen som vet hvem som synger i bakgrunnen på disse videoene? Evt hvilken artist det høres ut som? Jeg klarer bare ikke finne det ut, prøvd å søke på fraser fra teksten og...eller det lille jeg klarer å fange opp av teksten, er liksom så utydelig.

Hjelp, anyone? :) Blir kjempeglad for svar :)

 

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på hva denne sangen heter(lydklipp vedlagt)

Hørte den på ferie, prøvde å ta opp den største særpreget på sangen, slik at det skulle bli lettere å finne ut av. Håper ikke stemmen ødelegger for om dere finner ut av det. på forhånd takk. :)

 

Den sangen heter Bucovina - Shantel & Ian Oliver ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=frKd_5c30qM

Endret av YtmnD
Lenke til kommentar

Noen som vet hva sangen som spilles på Viasat 4 reklamen over programmer som sendens?

 

høres ut som mannen sier gjentatte ganger "Edobin Edobin Edobin"

På slutten av reklamen står det "Kasabian - Vlad The Impaler" øverst i høyre hjørne.

 

Det kan selvfølgelig være en annen reklame du tenker på, men la merke til det når jeg så reklamen i går :)

 

Var dessverre feil sang, men takk for hjelpen.

 

Noen andre som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Jeg har en litt spesiell forespørsel. I en av Miley Cyrus' nyeste låter (I know, ikke snakk om det), Two More Lonely People, er det 10 sekunder av sangen som høres utrolig kjent ut. Hør på dette:

 

http://www.youtube.com/watch?v=6MrAknjllQA#t=2m3s og 10 sekunder utover.

 

Jeg er sikker på at jeg har hørt de samme tonene eller noe lignende i en annen, eldre sang. Er det noen som aner hva jeg snakker om? Jeg blir evig takknemlig hvis noen kan bekrefte/avkrefte dette!

 

 

Tipper på "I Touch myself" med Divinyls. (Hadde Blondie orginalen tro??)

http://www.youtube.com/watch?v=sFEfmbAeEDY

Lenke til kommentar

Har en sang på hjernen. Det jeg husker av teksten er "håpløs", og jeg tror også sangen inneholdt "det kjennes håpløst". Sangen er på norsk. :)

http://open.spotify.com/track/7voCZjJGjBKjjvTLzYfLsB

 

Har en sang på hjernen. Det jeg husker av teksten er "håpløs", og jeg tror også sangen inneholdt "det kjennes håpløst". Sangen er på norsk. :)

http://open.spotify.com/track/7voCZjJGjBKjjvTLzYfLsB

Lenke til kommentar

husker jeg så en musikkvideo på VH1 for noen mnd siden, i videoen så var det animert sånn som avenged sevenfold sin a little peace of heaven. Husker også at sangen starta med at vokalisten sang noe sånt som det her "ah haa, eller noe sånt :!: veldig dårlig forklart, men husker ikke noe mer en det ^^

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

Lurer fryktelig på hva en Röyksopp-sang heter. Jeg tror i alle fall at det er det!

Det spilles av et lite stykke av den i reklamen på Radio Norge for konserten de skal ha på Akershus Festning. Det er en av de siste låtene i reklamen. Litt vanskelig å forklare hvordan den går, men etter det jeg husker, er det en litt tung melodi med en utpreget synth-variant.

 

Blir veldig glad hvis noen finner ut hvilken sang jeg mener!

Lenke til kommentar

Lurer fryktelig på hva en Röyksopp-sang heter. Jeg tror i alle fall at det er det!

Det spilles av et lite stykke av den i reklamen på Radio Norge for konserten de skal ha på Akershus Festning. Det er en av de siste låtene i reklamen. Litt vanskelig å forklare hvordan den går, men etter det jeg husker, er det en litt tung melodi med en utpreget synth-variant.

 

Blir veldig glad hvis noen finner ut hvilken sang jeg mener!

 

Ren gjetting :p

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...