Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelp, jeg har fått denne sangen som spilles i bakgrunnen her på hjernen. Men finner ikke ut hva sangen heter eller hva artisten heter.

Noen som vet? http://www.youtube.c...h?v=7oHkNB4CZC8

Blir kjempeglad for svar, dette har irritert meg i flere dager nå :oP Spol litt frem for å høre musikken i bakgrunnen...

(Og ja jeg liker faktisk å se på sånne sminke-videoer på youtube :blush::blush: )

Linken din har krøplet seg litt, prøv igjen.

Lenke til kommentar

Hjelp, jeg har fått denne sangen som spilles i bakgrunnen her på hjernen. Men finner ikke ut hva sangen heter eller hva artisten heter.

Noen som vet? http://www.youtube.c...h?v=7oHkNB4CZC8

Blir kjempeglad for svar, dette har irritert meg i flere dager nå :oP Spol litt frem for å høre musikken i bakgrunnen...

(Og ja jeg liker faktisk å se på sånne sminke-videoer på youtube :blush::blush: )

Linken din har krøplet seg litt, prøv igjen.

 

Hm...sånn da skal den funke. Blir kjempeglad hvis noen vet hva denne sangen heter! :)

Lenke til kommentar

leter etter en sang jeg hørte på radio norge i går, veldig kjent fra 80 tallet (TROR JEG) de synger noe som and if you feel like running baby er litt trykk i den, den går liksom litt sånn Dun, Dun, Dun if you feel like running baby. Ja vet at det er dumt med "dundundun" men den går faktisk sånn!

Edit: bandet hadde også litt rart navn derfor jeg glemte det..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Video not found or acess denied fikk jeg.

den nederste virker alltid for meg (det er to forskjellige viseoer)

Ingen av videoene funket for meg, men jeg søkte opp episoden på IMDb og der var det listet en sang. Kan ikke garantere at det er den men det er verdt et forsøk. Klikk her:

Lenke til kommentar

Hei, folkens!

 

Eg lurar på om her er nokon som kan hjelpe meg å finne ut kor musikken som går frå ca. 3:18 til 4:22 i denne filmen kjem frå:

 

http://www.patricksaviation.com/videos/Guest/270/

Eg er så freidig at eg prøvar meg ein gong til for å høyre om det er nokon som har peiling på denne her. Med tanke på resten av musikken som er brukt så vil eg kanskje gå ut frå at det kjem frå ein eller anna film, utan at eg tør å seie det sikkert...

Lenke til kommentar

Jeg prøver å finne en sang som har blitt mye spilt på radio (NRK P3) de siste dagene, uten hell så langt. Alt jeg husker fra teksten er (ikke 100% korrekt) "gotta get (noe) in a world so cold" og "life is more (than something?)".

 

Noen som aner hva jeg snakker om? Jeg sjekket spillelistene, men der var sangen fjernet (tro det eller ei).

Lenke til kommentar

leter etter en sang jeg hørte på radio norge i går, veldig kjent fra 80 tallet (TROR JEG) de synger noe som and if you feel like running baby er litt trykk i den, den går liksom litt sånn Dun, Dun, Dun if you feel like running baby. Ja vet at det er dumt med "dundundun" men den går faktisk sånn!

Edit: bandet hadde også litt rart navn derfor jeg glemte det..

 

Ikke helt samsvar med teksten, men Paul Simon - "You Can Call Me Al", du tenker på?

Lenke til kommentar

Jeg prøver å finne en sang som har blitt mye spilt på radio (NRK P3) de siste dagene, uten hell så langt. Alt jeg husker fra teksten er (ikke 100% korrekt) "gotta get (noe) in a world so cold" og "life is more (than something?)".

 

Noen som aner hva jeg snakker om? Jeg sjekket spillelistene, men der var sangen fjernet (tro det eller ei).

A-LEE - WORLD SO COLD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver å finne en sang som har blitt mye spilt på radio (NRK P3) de siste dagene, uten hell så langt. Alt jeg husker fra teksten er (ikke 100% korrekt) "gotta get (noe) in a world so cold" og "life is more (than something?)".

 

Noen som aner hva jeg snakker om? Jeg sjekket spillelistene, men der var sangen fjernet (tro det eller ei).

A-LEE - WORLD SO COLD

Flott! Tusen takk!

 

Den finnes tydeligvis ikke på Spotify (enda), så jeg får ta til takke med YouTube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...