Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

For et par uker siden viste en kompis av meg et youtubeklipp fra enten en X-factor-, idol eller got talentkonkurranse. Klippet var av vinneren som sang sangen sin til slutt. Han som vant var farget og hadde afro, og han sang en sang skrevet av en berømt popgruppe (rock, men ikke hardrock kanskje?) Det eneste jeg husker fra klippet er en bitteliten del av refrenget;

 

yeeeeeeaaaaah, there's nothing for me.

 

Jeg er klar over at teksten sannsynligvis er feil, men føler den stemmer med takten i sangen. Jeg er ganske sikker på at dette foregikk i et av oseania-landene, f. eks australia el.

 

Håper noen kan hjelpe :innocent:

Lenke til kommentar

Afrikansk lignende sang som begynner med Sase sase også noe til, ligner på WES sine sanger, men klare ikke og finne den, trur ikke det er en av WES sine, men det er sånn afrikansk (trur jeg) den kom ut i 90tallet engang, huske cden litt, den hadde grønn farge med en knytteneve eller noe sånt, med jordklode, , kanskje jordkloden va inni hånden, men det klarer jeg ikke og huske, husker ikke navnet på cden, trudde det va mc music, men det va ikke det, det va noe med Music, trur jeg, så, hjeeeeeelp :ohmy:

Lenke til kommentar

Hørte en populær sang som begynte sånn:

 

My eyes is a melody in my head *en setning til*

lalalala, everyday *noen ord til*

så vers ...

Han synger det ikke, han rapper det fort liksom, etter det begynner sangen.

 

Det hørtest først ut som sean kingston..

 

noen som vet?

 

Iyaz - Replay

Lenke til kommentar

Hei. ;)

 

Noen som vet hvilken sang de bruker i tv3 pausen, hvor de har satt sammen programmer som vises nå for tiden? En jente/dame som synger, et eller annet langs ordene - 'I have a dream' - eller noe..? Har prøvd å søkt etter den flere ganger, men jeg gir offisielt opp.

 

:hrm:

 

 

Fant det endelig ut; Priscilla Ahn - Dream. :p

Endret av iMesmerizing
Lenke til kommentar

Afrikansk lignende sang som begynner med Sase sase også noe til, ligner på WES sine sanger, men klare ikke og finne den, trur ikke det er en av WES sine, men det er sånn afrikansk (trur jeg) den kom ut i 90tallet engang, huske cden litt, den hadde grønn farge med en knytteneve eller noe sånt, med jordklode, , kanskje jordkloden va inni hånden, men det klarer jeg ikke og huske, husker ikke navnet på cden, trudde det va mc music, men det va ikke det, det va noe med Music, trur jeg, så, hjeeeeeelp :ohmy:

 

Deep Forrest - "Sweet Lullaby" !

Lenke til kommentar

Hei

 

For et par uker siden viste en kompis av meg et youtubeklipp fra enten en X-factor-, idol eller got talentkonkurranse. Klippet var av vinneren som sang sangen sin til slutt. Han som vant var farget og hadde afro, og han sang en sang skrevet av en berømt popgruppe (rock, men ikke hardrock kanskje?) Det eneste jeg husker fra klippet er en bitteliten del av refrenget;

 

yeeeeeeaaaaah, there's nothing for me.

 

Jeg er klar over at teksten sannsynligvis er feil, men føler den stemmer med takten i sangen. Jeg er ganske sikker på at dette foregikk i et av oseania-landene, f. eks australia el.

 

Håper noen kan hjelpe :innocent:

 

Fikk ikke helt tak i dette, men sjekk ut Men at work eller Angry Anderson :]

Lenke til kommentar

Hjelp, jeg har fått denne sangen som spilles i bakgrunnen her på hjernen. Men finner ikke ut hva sangen heter eller hva artisten heter.

Noen som vet? http://www.youtube.c...h?v=7oHkNB4CZC8

Blir kjempeglad for svar, dette har irritert meg i flere dager nå :oP Spol litt frem for å høre musikken i bakgrunnen...

(Og ja jeg liker faktisk å se på sånne sminke-videoer på youtube :blush::blush: )

Linken din har krøplet seg litt, prøv igjen.

 

Hm...sånn da skal den funke. Blir kjempeglad hvis noen vet hva denne sangen heter! :)

Virkelig ingen som vet hva denne sangen, eller artisten som synger heter? :) Synes det høres kjent ut, men har prøvd å søke overalt, men finner det ikke ut. Har prøvd på sånne lyrics-search sider også, men får ikke noe svar. Irriterende! :p Det høres kanskje bedre her, i bakgrunnen:

Lenke til kommentar

Hei der, røynde foumbrukarar!

 

For ei stund tilbake (les: fleire år sidan), hadde eg ei .mp3-fil på dataen min som eg likte å syngje til. Uheldegvis forsvann den samtidig som dataen gjekk kaputt. Tittelen på sangen var omtrent "En gang i København", og eg hugsar ikkje namnet på artisten. Trur den i si tid vart funnen på Urørt sine sider, men dette skal eg ikkje sei for sikkert. Eg hugsar mesteparten av teksten, men eg får ikkje noko resultat på søkjemotoren over alle søkjmotorar, Google. Den gjekk omtrent slik, og vart sungen anten på dansk, eller på tulledansk.

 

 

Vi var alltid de beste men gamle venn, men hvor i helvette ble du nå hen(?)

Vi var alltid de beste min savnede venn, jeg håper en gang vi sees igjen

 

Jeg var kremen på kaken, du var smør på flesk

Jeg var sirup og loff, du var sukker i te

(Fleire linjer av denne sorten. eg hugsar ikkje alle)

jeg var korn og frø, du var boller og skolebrød

De dager blir aldri som før

 

(refr.)

For den tiden vi hadde, er nå rodd i land

Vi møtes en gang, i københavn

For det var sommer og sol

Og kanskje litt alkohol

O'hoy, sail away, sail away

 

Vi var alltid de beste min gamle venn, men hvor i helvette ble du nå hen (?)

Vi var alltid de beste min savnede venn, jeg håper en gang vi sees igjen

 

(Nytt vers som liknar på det forrige, men endar på: )

Jeg var kaffe i kopp, du var bøte og skyllemopp,

De dager da alt var på topp

 

(refr.)

For den tiden vi hadde, er nå rodd i land

Vi møtes en gang, i København

For det var sommer og sol

Og kanskje litt alkohol

O'hoy, sail away, sail away

 

O'hoy, sail away

O'hoy, sail away

O'hoy, sail away, sail away

 

 

Var sungen av ein mann, og det einaste instrumentet som var med var ein einslig kassegitar. Håpar de kan hjelpe meg. Dersom de treng noko meir informasjon, så skal eg svare så godt eg berre kan. Dette har plaga meg i eit par år, no. På førehand takk!

Endret av Nyregrateng
Lenke til kommentar

Hørte på Glow av Madcon i bilen i stad og da de synger "We’re free and it’s so right" minner det meg umiddelbart om en annen sang jeg har hørt for en del år siden. Kvinnelig vokalist, noe trance-aktig sang muligens. Jeg vet at det er veldig lite å gå på, men jeg er bombesikker på at hun synger hvert fall "so right" rimelig ofte i denne sangen jeg er ute etter.

 

Noen som har en anelse? :D

Lenke til kommentar

Hørte en populær sang som begynte sånn:

 

My eyes is a melody in my head *en setning til*

lalalala, everyday *noen ord til*

så vers ...

Han synger det ikke, han rapper det fort liksom, etter det begynner sangen.

 

Det hørtest først ut som sean kingston..

 

noen som vet?

 

Iyaz - Replay

 

Takk mann :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

Til de som ser på VM på Viasat: hva heter den bakgrunnsmusikken de bruker når de viser repriser, gjerne fra gamle VM kamper? Det er sånn koraktig musikk, ingen instrumenter.

 

Ellers er det en sang jeg hørte i reklamen til en av kampene, vet den er ganske kjent... det er rockemusikk med trekkspill elns. Er ganske sikker på at de brukte den på viasat som reklame for en kamp de skulle sende.

 

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar

Hvor dum føler man seg ikke når man prøver å forklare en sang a gitt.. Men men, here goes!

 

Leter etter en sang som er på Burnout 3: Takedown (Ps2). Musikken på spillet er punk, emo, hardcore, indie-typ musikk noe sangen jeg leter etter også er.

Eneste jeg husker er at teksta inneholder "by myself" og et elr annet mer blabla og så "by myseieieieielf"! Så den er en smule vanskelig å søke opp!

Hørt på veldig mange av sangene fra soundtrack-lista, men klarer ikke finne den! Så litt hjelp ville blitt tatt imot med stor takk(:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...