Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Spotify går det for tida ei reklame for Nikon Coolpix. I bakgrunnen går det ein sang som eg gjerne vil høyre meir av. Har ikkje klart å få tak i noko av teksten enda. Anyone? :)

Et lite tips.

Når reklamen er ferdig, gå til "play queue" deretter "history". Der finner du reklamen og kan spille den så mange ganger du vil.

Lenke til kommentar

Hørte denne sangen på den rolige delen av et par utesteder i høst. Jeg velger å kalle sjangeren dance siden jeg ikke har peiling. I hovedsak er det en jente som synger uten ord med en halvveis hes stemme. Er bare "lalalalala". Iblant ble det avbrutt av en mann som sier noe a la "Just do it, do it, do it."

 

Utrolig nok ga googling meg veldig lite. Setter pris på all hjelp.

Bumper meg selv. Kom neders på forrige side rett før en ny post.

Lenke til kommentar

Hørte en sang for en stund siden, rakk ikke ta fram iphonen for å bruke Shazam. Uansett det jeg husker fra den er:

-Typisk r'n'b sang.

-Da Ba Dee delen fra sangen Blue(Eiffel65) brukes i refrenget.

-Refrenget synges av en dame noe ala refrenget i Watcha Say(Jason Derulo) altså samme type stemme.

-Husker også det var et eller annet med "I'm sweet like sugar" eller noe lignende.

 

Noe som har peiling? :)

 

Edit: Fant det ut med ti sekunders googling, det var Sugar av Flo Rida.

Endret av Krom-stag
Lenke til kommentar

Hørte en sang her om dagen som jeg lurer på hva heter, er vell en R'n'B/pop sang, kom ut i år eller i fjord, en mann som synger :-)

 

Teksten går noe slikt(eneste jeg husker): When we where young, we used to kiss

 

Peiling noen ? :)

Endret av YtmnD
Lenke til kommentar

Hei! Lurer på to sanger:

 

1) Den som spilles i bakgrunnen av Nikonreklamen som går på Spotify for tida.

 

2)Den som er på reklamen for Canal Plus der de reklamerer for filmer de sender. En av dem er X-Men Origins: Wolverine. Mener å huske at den var veldig dramatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...