Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor dum føler man seg ikke når man prøver å forklare en sang a gitt.. Men men, here goes!

 

Leter etter en sang som er på Burnout 3: Takedown (Ps2). Musikken på spillet er punk, emo, hardcore, indie-typ musikk noe sangen jeg leter etter også er.

Eneste jeg husker er at teksta inneholder "by myself" og et elr annet mer blabla og så "by myseieieieielf"! Så den er en smule vanskelig å søke opp!

Hørt på veldig mange av sangene fra soundtrack-lista, men klarer ikke finne den! Så litt hjelp ville blitt tatt imot med stor takk(:

, passer veldig bra til beskrivelsen;)
Lenke til kommentar

Så på sporløst forsvunnet på tv norge i går og helt på slutten ble det spilt en sang, gankse rolig og det er en dame som synger (hørtes muligens ut som en svart dame, litt sånn på sangstilen, men er ikke sikker). litt vankselig å få med seg hva hun sa, men noe som "ill be gone for you" eller no.

 

Takk på forhånd. :)

 

fant det ut var oneof these mornings - Moby

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

I Entourage sesong 7 episode 1 så er det ett klipp i starten der en bil kjører inn til ett hus med Turtle.

Lurer på hva sangen heter.

Lenke til kommentar

Hvor dum føler man seg ikke når man prøver å forklare en sang a gitt.. Men men, here goes!

 

Leter etter en sang som er på Burnout 3: Takedown (Ps2). Musikken på spillet er punk, emo, hardcore, indie-typ musikk noe sangen jeg leter etter også er.

Eneste jeg husker er at teksta inneholder "by myself" og et elr annet mer blabla og så "by myseieieieielf"! Så den er en smule vanskelig å søke opp!

Hørt på veldig mange av sangene fra soundtrack-lista, men klarer ikke finne den! Så litt hjelp ville blitt tatt imot med stor takk(:

, passer veldig bra til beskrivelsen;)

Takk skal du ha! :D

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Dette blir en utfordring for dere, jeg satt nettopp å så på Viasat 4. Der sendte de en slangs "montage" eller samling med serier de skal sende nå til høsten eller i sommer. Den inneholdt NCSI, noe doktor serie, og der ble jeg tom.. Beklager.

 

Sangen er det en jente som synger, en ganske emosjonell sang. Og på slutten synger hun noe med "I had you" eller slikt.

 

Jeg har ikke mer å gå på, men ville blitt kjempeglad om noen klarte å finne det ut :)

 

Takker så masse på forhånd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...