E.T Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Gira som jeg er har jeg spilt inn melodien med mine insane guitarskillz Tror den skal være ganske kjent. Fila kan spilles av i b.la VLC Takk på forhånd for hjelp! sangX.wav Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Gira som jeg er har jeg spilt inn melodien med mine insane guitarskillz Tror den skal være ganske kjent. Fila kan spilles av i b.la VLC Takk på forhånd for hjelp! Minnet litt om morning has broken av Cat Stevens..? Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Var i køben i romjula, og der var det et par sanger som ble spillt inne i et par klesbutikker. Den ene sangen hadde tekst som gik noe sånnt: "no way getting my mind of you" Har googlet og sjekket det meste, men finner ikke noe. Har også sjekket danske top40 lista, men var ikke der heller. Var også en techno låt som gikk mange ganger, men den var uten tekst, så er så og si umulig Vet noen av dere evt om et dansk forum jeg kan spøre på, da det sikkert er større sjangs for å finne det der. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Noen som hvet hva denne sangen heter?http://m0fu.eu/?id=165 NB! jkan være høy lyd på den:) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Når vi er inne på sånt... Noen som har hørt denne før? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Det er Escape av Craig Armstrong. Endret 3. januar 2010 av kakesjef Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Herlig, tusen takk! Lenke til kommentar
Møreboy Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Hei! Husker ikke mye av tenksten, heller ikke hva artisten heter.. Men jeg husker fra videoen hans: Han spiller piano, han er også den eneste i videoen. Det er mye leketøy for barn, og b.la kommer det roboter og sånne ting mot kameraet.. Noen som vet hva jeg skal fram til? Ganske så ny låt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hva slags sjanger er det da? Og hvordan ser mannen ut? Alder, hudfarge, hårfarge, alt kan hjelpe. Endret 4. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Møreboy Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Hører på radio nå, fikk jeg akkurat låta nå! Firelies - Owl City Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg lurer på hvilken sang jeg assosierer med ringelyden på skype. Her om dagen ble noen lagt til en samtale med en del folk, da hørte jeg at den som ble lagt til nynna på samme sang. Dvs at jeg ikke er den eneste som assosierer ringelyden med den sangen Jeg tror det er en litt eldre låt, men har ingen anelse hva den heter. HALP Lenke til kommentar
trylore Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Hva heter sangen i en reklame på Discovery Channel? Den handler om at du skal skaffe deg Discovery World og Discovery Science. Så den for et par dager siden. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Er det noen som vet hvilken sang som spilles i dette lille filmklippet? www.dailymotion.com/video/xbol51_parkour-motion-reel_creation Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som vet navnet på denne låta? Ca 4.10 ut i filmen nedenfor. På forhånd takk Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 ganske sikker på at det er sigur ros. men vet ikke mer en det Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Har funnet den. Fikk hjelp i DNFK i sted. Sigur Ros, ja. Takk anyhow Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg leter etter et klassisk stykke. Ikke så lett å forklare, men jeg hører musikken i hodet. Stykket er veldig "jagende". Typisk symfoniorkester. Har sett det bli brukt i en montasje av forskjellige kjøretøy som kræsjer og til video av folk som rir i fullt sprang. Er det noen som kan gjette seg til hvilket stykke det er basert på mine mangelfulle opplysninger? edit: Den starter om jeg husker rett ganske brått. Du hører lokk, stortrommer og fiolin ganske bra. Endret 5. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg leter etter et klassisk stykke. Ikke så lett å forklare, men jeg hører musikken i hodet. Stykket er veldig "jagende". Typisk symfoniorkester. Har sett det bli brukt i en montasje av forskjellige kjøretøy som kræsjer og til video av folk som rir i fullt sprang. Er det noen som kan gjette seg til hvilket stykke det er basert på mine mangelfulle opplysninger? edit: Den starter om jeg husker rett ganske brått. Du hører lokk, stortrommer og fiolin ganske bra. Kan det være utdrag fra 1812-overturen? Stemmer ikke så bra med "edit"'n din, men "Ride of the Valkyries" er noe av det første jeg tenker på. Pomp and Circumstance (no. 1) passer veldig bra med lokk, stortromme og fiolin på starten, men usikker på om resten passer særlig bra kjøretøy som kræsjer. Du får si fra om det ikke er noe av dem, så skal jeg lete litt videre. Endret 5. januar 2010 av Zlatzman Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Techno/rap/hip-hop sang som går noe slik: "You got to be strong, got to be strong, what can I say" og "Strong like a lion" pluss ordet "Saigon" muligens "Zion". Endret 5. januar 2010 av Nesset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå