Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i køben i romjula, og der var det et par sanger som ble spillt inne i et par klesbutikker.

Den ene sangen hadde tekst som gik noe sånnt: "no way getting my mind of you"

Har googlet og sjekket det meste, men finner ikke noe.

Har også sjekket danske top40 lista, men var ikke der heller.

Var også en techno låt som gikk mange ganger, men den var uten tekst, så er så og si umulig :(

Vet noen av dere evt om et dansk forum jeg kan spøre på, da det sikkert er større sjangs for å finne det der.

Lenke til kommentar

Hei!

Husker ikke mye av tenksten, heller ikke hva artisten heter..

Men jeg husker fra videoen hans:

Han spiller piano, han er også den eneste i videoen. Det er mye leketøy for barn, og b.la kommer det roboter og sånne ting mot kameraet.. Noen som vet hva jeg skal fram til?

Ganske så ny låt.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvilken sang jeg assosierer med ringelyden på skype.

Her om dagen ble noen lagt til en samtale med en del folk, da hørte jeg at den som ble lagt til nynna på samme sang. Dvs at jeg ikke er den eneste som assosierer ringelyden med den sangen :D

Jeg tror det er en litt eldre låt, men har ingen anelse hva den heter.

HALP

Lenke til kommentar

Jeg leter etter et klassisk stykke. Ikke så lett å forklare, men jeg hører musikken i hodet. :p

Stykket er veldig "jagende". Typisk symfoniorkester. Har sett det bli brukt i en montasje av forskjellige kjøretøy som kræsjer og til video av folk som rir i fullt sprang.

Er det noen som kan gjette seg til hvilket stykke det er basert på mine mangelfulle opplysninger?

edit: Den starter om jeg husker rett ganske brått. Du hører lokk, stortrommer og fiolin ganske bra.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg leter etter et klassisk stykke. Ikke så lett å forklare, men jeg hører musikken i hodet. :p

Stykket er veldig "jagende". Typisk symfoniorkester. Har sett det bli brukt i en montasje av forskjellige kjøretøy som kræsjer og til video av folk som rir i fullt sprang.

Er det noen som kan gjette seg til hvilket stykke det er basert på mine mangelfulle opplysninger?

edit: Den starter om jeg husker rett ganske brått. Du hører lokk, stortrommer og fiolin ganske bra.

Kan det være utdrag fra 1812-overturen?

Stemmer ikke så bra med "edit"'n din, men "Ride of the Valkyries" er noe av det første jeg tenker på.

Pomp and Circumstance (no. 1) passer veldig bra med lokk, stortromme og fiolin på starten, men usikker på om resten passer særlig bra kjøretøy som kræsjer.

Du får si fra om det ikke er noe av dem, så skal jeg lete litt videre.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...