Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den ene er nok den "letteste". Det er "intro" sanger til Pekka i Borettslaget sesong 3. Hver gang de hadde en scene med han, spilte de en gitarsolo. Hva heter den sangen? Og vet det er en sang, husker bare ikke hva den heter.

 

Den andre er litt mer tricky. Det stammer fra et spill til PS One. Spiller hadde et lilla cover og dreide seg om å fly relativt lavt over bakken for å bombe bygninger og skyte ned andre fly. Spillet hadde en spesiell måte å styre flyet på. Du kunne ikke fly opp eller ned, du holdt det i en konstant høyde hele tiden. Husker to av flyene som var med, et 117 og et B2. Var også noen jetjagerfly, men husker ikke hvilke modeller.

 

Kan noen hjelpe meg?

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Noen som klarer å finne ut den her? (Skjønte ikke så mye av spillelistene på P3's side.)

 

Hørte den imellom 7:35 og 8:00 på Tirsdag (i går). Den ble spilt rett før Halleluja av [ingenting].

 

 

 

Edit:

 

Skjønte siden allikevel :)

Endret av Evast
Lenke til kommentar

En sang jeg har pørvd å finne navnet på lenge. Den ble spilt på nrk mp3 klokken 18.23, men den ble ikke lagret i registerene. Det er en dame som synger på fransk på refrengene(tror det er på ref) og en mann som synger på engelsk. En setning fra sangen " I just want to leave it for.. desire?" er mulig det er feil det jeg har skrevet, men det er sånn den er i hodet mitt når jeg hører den. Ganske go fres på sangen, mer sånn dance eller noe sånt. Ikke helt ny, sikkert før sommeren i fjor, eller enda eldre. Hadde vært kjempe kjekt om noen hadde funnet ut hva den het. Har prøvd å skrive det sitatet på google, men det er stor grad for at det er feil, for jeg fant ingenitng da. På forhånd takk. :)

 

Edit: Fant det ut selv. :p Tilfeldigvis en sjel som lurte på det samme som meg.

Some People- Ocean People ft Dj Oriska. heter sangen

Endret av cake
Lenke til kommentar

For ca 10 år siden, brukte jeg å spille en sang på kasettspilleren til pappa.

Og det var en sang som jeg likte veldig godt den gang, hadde vært morsomt og fått høre den igjen.

Det jeg husker fra sangen er: En dame som viser frem rompen sin,og alle kan se den eller noe i den duren:p

Den sangen er eller var altså på kasett den gang.

Noen som har noen som hels peiling på hva sangen heter eller?

Setter veldig stor pris på om noen finner sangen.

Har lett i på dagesvis overalt

Lenke til kommentar
For ca 10 år siden, brukte jeg å spille en sang på kasettspilleren til pappa.

Og det var en sang som jeg likte veldig godt den gang, hadde vært morsomt og fått høre den igjen.

Det jeg husker fra sangen er: En dame som viser frem rompen sin,og alle kan se den eller noe i den duren:p

Den sangen er eller var altså på kasett den gang.

Noen som har noen som hels peiling på hva sangen heter eller?

Setter veldig stor pris på om noen finner sangen.

Har lett i på dagesvis overalt

 

Det er Gustav Lorentzen ("Ludvigsen" i Knutsen og Ludvigsen). Sangen heter nettopp: "Dame som viser frem rompen sin"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...