Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ene er nok den "letteste". Det er "intro" sanger til Pekka i Borettslaget sesong 3. Hver gang de hadde en scene med han, spilte de en gitarsolo. Hva heter den sangen? Og vet det er en sang, husker bare ikke hva den heter.

 

Den andre er litt mer tricky. Det stammer fra et spill til PS One. Spiller hadde et lilla cover og dreide seg om å fly relativt lavt over bakken for å bombe bygninger og skyte ned andre fly. Spillet hadde en spesiell måte å styre flyet på. Du kunne ikke fly opp eller ned, du holdt det i en konstant høyde hele tiden. Husker to av flyene som var med, et 117 og et B2. Var også noen jetjagerfly, men husker ikke hvilke modeller.

 

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Jeg har en melodi jeg ikke aner navn eller komponist på, jeg *tror* det er skikkelig gamle saker (1800-talls?). Problemet er at jeg ikke har denne melodien andre steder enn inne i hodet mitt. Jeg har brukbart gehør og en viss peil på noter så med det rette programmet *tror* jeg at jeg skulle klart å knote det ned...men jeg aner jo selvfølgelig ikke hva slags program det skulle være. Noen tips? Er det en fremgansmåte som vil funke?

Lenke til kommentar
Er det en liste eller noe sånt av det som går på radioen? Fordi jeg har hørt mange sanger på radioen som jeg liker men aner ikke navnet på >.>

di fleste har vel spille lister, nrk har i værtfall det. bare gå på radio kanalene sine sider og se etter spillelister

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...